תקשורת ומדיה

מגל לכספית: "לא לפתוח שמפניות", גלעד שרון: "בנט מכר את הנגב"

המגיש ב-103FM אמר לכספית כי ממשלת השינוי לא תקום: "את גוליבר לא קושרים כל כך מהר", מניר אורבך ביקש: "תלמד משיקלי ותהפוך את השולחן, לא הופכים שולחנות בכאילו". בנו של אריק שרון תקף את ראש מפלגת ימינה: "מה שהוא עשה מטריד אותי" | האזינו
מערכת ice |  3
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
כשעדיין החגיגות הצנועות והלא רשמיות על הקמת ממשלה השינוי נערכות, בן כספית וינון מגל פתחו את היום (חמישי) ב-103FM בוויכוח ער לגבי המהלך שהובילו נפתלי בנט ויאיר לפיד והסתיים בהודעה לנשיא רובי ריבלין כי עלה בידם להקים את הממשלה.
ינון מגל טען: "התחלנו ברגל ימין בום אין רוב, כבר הקואליציה הזו מתפקדת", אמר ולגבי פרישה אפשרית מגוש השינוי של ח"כ ניר אורבך ממפלגת ימינה ועל כך שמשך את חתימתו מתמיכה בהחלפת יו"ר הכנסת, "תלמד משיקלי ותהפוך את השולחן, לא הופכים שולחנות בכאילו".
"מה קרה? לא מתאים? מעיף והולך! התחייבנו מילה למצביעים שלנו אז עומדים במילה. הכי מצחיק שבנט מבקש ממנו לעמוד במילה שלך אליי ולהתפטר מהכנסת. את השמפניות עדיין לא לפתוח - את גוליבר לא קושרים כל כך מהר", בהתייחס לרה"מ בנימין נתניהו. 
גלעד שרון עלה לראיון ואמר: "בנט מכר את הנגב בתמורה לג'וב, למכור את הנגב בשביל משרה זה דבר שבלתי יעשה. לא שאני מרוצה מההתנהלות כלפי הנגב בממשלות שלנו, זה נבע מחוסר אכפתיות, אבל לא מכרו את הנגב באופן פורמלי".
עוד הוא הוסיף: "אבל בשביל המשרה למכור את הנגב זה דבר שבלתי יעשה. לקחת ולהלבין את כל הפלישות ואת כל ההשתלטות - זה יהיה דבר מאוד קשה להסתדר איתו, זה מטריד אותי". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה יש לי תחושה שבשביל הכיסא הוא מסכים אפילו לשלם מחיר? (ל"ת)
    ממחזר ירוק 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בנט האפס כל מה שמעניין אותו להיות ראש ממשלה
    יורי 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכמה חודשים...אחר כך נמחוק אותו ואת כל ימינה מהמפה הפוליטית.לא תעבור את אחוז החסימה!
    סגור
  • 1.
    מגל לכספית: לא לפתוח עדיין שמפניות
    רות 06/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנט הנוכל השפל , הרמאי הגדול בהיסטורית ישראל . לעולם תשאר הריקבון של הימין. לרמאי כמוך שגנב קולות מהימין, כם אלוהים לא יסלח, להרוס ממשלת ימיו? זוועות הזוועות , ‏כשאראה את הפרצוף המגעיל שלך בטלוויזיה, מיד אעביר ערוץ, זו גניבת המאה . שלך ושל השקדייה הנובלת, מספר 2 . מאחלת לכם שלא תראו יום שמח בחייכם , מדינת ישראל. הרבה יותר חשובה משתי נוכלים ערמומיים. כן יהי רצון אמן??
    סגור