תקשורת ומדיה

ניר ברקת: "נתניהו טעה, אם היה זז הצידה הליכוד היה מרכיב ממשלה" | צפו:

חבר הכנסת מהליכוד, ניר ברקת, בביקורת פומבית נגד ראש הממשלה היוצא נתניהו וזאת לאחר מפגן הענק של פעילים שערך ביום חמישי האחרון. האם יאפשר פריימריז מהירים כדי לאפשר לנתניהו לבצר את מעמדו? צפו:
מערכת ice |  3
ניר ברקת (צילום אתר הכנסת)
חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד, התראיין בחדשות סוף השבוע אתמול (מוצ"ש) ומתח ביקורת על יו"ר המפלגה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת שעות ספורות לפני השבת ממשלת השינוי והחלפתו של נתניהו בתפקיד. ברקת טוען שאמנם יש להתכנס סביב היו"ר גם באופוזיציה אך לדבריו נתניהו טעה בשיקול הדעת שלא הציע למועמד מהליכוד להיות בראש.
דבריו של ברקת מגיעים לאחר מפגן ענק של תומכים בגני התערוכה ביום חמישי האחרון: ראשי סניפים במפלגת הליכוד, אלפי פעילים וחברי כנסת הנחשבים מקורבים לנתניהו כמו חבר הכנסת מיקי זוהר, קטי שטרית, גדי יברקן ועוד.
בריאיון לדפנה ליאל, אמר ברקת כי נתניהו טעה בשיקול הדעת שהציע רוטציה לבנט, סער ולעוד דמויות מחוץ למפלגה, אך לא לחבר כנסת מהליכוד. ברקת מותח ביקורת פומבית על יו"ר הליכוד ואומר כי אם היה דורש לייצר פריימריז אזי המחנה הלאומי היה מתאחד סביבו: "אם הוא היה מאפשר את זה, מי שהיה מרכיב ממשלה ביום ראשון זה הליכוד יחד עם המחנה הלאומי", הוסיף חבר הכנסת ברקת.
האם יאפשר לנתניהו לייצר פריימריז מהירים כדי לבצר את שלטונו? הפעם, ברקת אומר כי לא יאפשר זאת. האם ברקת מתכנן את דרכו לעידן שאחרי נתניהו? צפו בריאיון:

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניר ברקת מצטרף לבנט ... (ל"ת)
    ניר ברקת 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודק. ביבי טעה. אז למה לא אמרתם משהו בזמן אמת, פחדנים?
    חיים חן 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי אין לכם עמוד שדרה. חבורה של גמדים.
    סגור
  • 1.
    ניר תפסיק ללקק לשמאלנים הנוכלים , לא ייצא לך מזה כלום . (ל"ת)
    ניר תפסיק ללקק 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור