תקשורת ומדיה

אחרי למעלה מעשור רשת רוטרניק נסגרה

בעקבות פתיחת עמותה על שם אמו, החליט אליהו אליוביץ' להמשיך בייעוד החדש שלו ולסגור את הרשת הוותיקה שהזינה בהודעות דוברות וסיקור תקשורתי לעיתונאים רבים בלייב דרך קבוצת וואטסאפ, השיקול הכלכלי נמצא גם הוא
מערכת ice |  2
אליהו אלוביץ (צילום מרק ישראל סלם)
לאחר עשור בהן הפעילה והזינה עיתונאים רבים בכלל תחומי הסיקור, רשת רוטרניק של אליהו אליוביץ' נסגרת גם בעקבות קשיים כלכליים וגם לפי בחירת המייסד לצאת לדרך חדשה.
בכלל קבוצות הוואטסאפ, שלח אליוביץ' את ההודעה כי "תם עידן" וכי כבר למעלה משנה הוא בהתלבטויות אם להמשיך ולתפעל את רשת רוטרניק או לסגור אותה: "בחודשים האחרונים ניסתי פעם אחר פעם להמשיך לתפעל את הרשת אך הגעתי לכדי מיצוי, כאב לי שהיו שפנו אליי שאתן שאחבר אותם לרשת ולא היו לי כבר את המוטיבציה".
על הקמת רשת העיתונאים ותפקידה גם בחיבור לעולם הפרנסה, כתב: "לאורך השנים באופן טבעי רכשתי חברים ומכרים רבים מעולם התקשורת, מהעולם הממשלתי, מהחברות המובילות במשק, מעסקים שונים ועוד ועוד. את רובם השתדלתי לנצל לדבר אחד, לחבר בין אלו הזקוקים לעזרה במקום עבודתם ולא מקבלים מענה לאלו שיש להם רצון טוב לעזור לאדם הקטן". 
הקשיים הכלכליים שהיו בפניו היו ידועים, גם אם הוא הצליח לייצר הכנסה באמצעות מנויים - 50 אלף שקל, כאשר נעזר בהכנסה גם במשרד היח"צ שבבעלותו. בתקופה האחרונה, מספר אליוביץ', הוא פתח עמותה בשם "לב חדוה" על שם אימו שנפטרה, עמותה שמטרתה להשאלת ציוד רפואה, וכי הוא מרגיש "שזה הייעוד שלי".
על סגירת רשת רוטרניק הוסיף: "רשת רוטרניק תמיד תהיה חלק מחיי, אחרי הכל בגללי (בלי שהתכוונתי) עולם התקשורת זנח בזמנו את הפעילות באמצעות מכשירי הביפר (זימונית) והמיילים והחל לעבוד באמצעות וואטסאפ שלא היה מוכר. בזמנו הייתי צריך לשכנע את הדוברים והכתבים שיתנו בי אמון ולאט לאט נתנו. זכיתי לסייע ולהילחם עבור רבים למצוא פרנסה בעולם התקשורת והדוברות לאחר שאיבדו את מקום עבודתם ועד היום יש כאלה שבזכות השידוכים שלי מתפרנסים בכבוד ואני גאה על כך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקבוצות שלו היו פח
    מיכאל 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה עושה העתק הדבק להודעות דוברות. הקבוצות שלו תמיד היו אצלי על השתק
    סגור
  • 1.
    סגרו את אתר הפייק רוטר? ידעתי מזמן (ל"ת)
    דרבו 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור