תקשורת ומדיה

גלאון לנתניהו: "אם אתה חושב שאתה שליח האל, מי אני שאפריע"

יו"ר מרצ לשעבר לועגת לראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו שהעלה תמונה עם הרבי מליובאוויטש וכתב כי הרב אמר לו שהאל בצד שלו
מערכת ice |  3
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
יום מלא ציוצים והתרגשות בקרב כלל אנשי הפוליטיקה גם מימין וגם משמאל נוכח השבעת הממשלה ה-36 של ישראל, ממשלה ראשונה ללא שבנימין נתניהו הוא העומד בראשה, לראשונה מזה 12 שנה.
מי בחרה ללעוג ולהתנצח היא יו"ר מרצ זהבה גלאון שהגיבה לציוץ עם תמונה שהעלה  בנימין נתניהו. ראש הממשלה היוצא פרסם תמונה שלו עם  הרבי מליובאוויטש מפגישה שנערכה לפני כ-30 שנה, כשהחליט לרוץ בפעם הראשונה לראשות הממשלה ובא לבקש את תמיכתו. נתניהו ציין כי היום ג' בתמוז, יום פטירתו של הרב וכתב שהוא נזכר בדברים שהרב אמר לו: "אתה תצטרך להיאבק עם 119 אנשים, בוודאי לא תתרשם מזה כיוון שהקב״ה בצד הזה. ברכה והצלחה, נתינה של הקב״ה ברכה והצלחה".
 
גלאון שכאמור בחרה להגיב לציוץ, כתבה לנתניהו: "מזל שהרבי מליובאוויטש כבר לא יכול להכחיש, אבל אם לחשוב שאתה שליח האל עוזר לך להתרגל מחדש לתואר "חבר הכנסת בנימין נתניהו", מי אני שאפריע". מי שעוד לעג לתמונה הוא כתב כלכליסט אוריאל דסקל שהגיב: "חחח ואז הוא אמר לי 'חבר, אתה המשיח, לא אני'. אתם יודעים שזה בא, נכון?"
התגובות הרבות להשבעת הממשלה ברחבי הרשת ממשיכות לזרום. עורך מקור ראשון צייץ מי חבר הכנסת המתנחל היחיד בממשלה החדשה חגי סגל: "הערת שוליים: בקואליציה החדשה יש רק מתנחל אחד - אביגדור ליברמן". ינון מגל הגיב ותהה איזה סוג של מתנחל הוא לו "מתנחל שתומך בהקמת מדינה פלשתינית ומתנגד לחוק הלאום". חיים לוינסון לעומתם שאל: "איפה משדרים את המשחק?" כשהוא משתמש באחת השאלות הנפוצות ברשת היום בכל הקשור לשידורי משחקי יורו2020. הדיון שבו אמורה להעלות השבעת הממשלה החדשה צפוי להתחיל בשעה 16:00.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרבי
    נועם בן ישראל 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלו
    סגור
  • 2.
    הרבי
    נועם בן ישראל 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ
    סגור
  • 1.
    כן רואים איך שמפלגתך מתאדה כי את סתם סרוחה והיכן בנימין (ל"ת)
    לסרוחה 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור