תקשורת ומדיה

איפה הייתם ב-2009? הטרנד שסחף את כתבי החדשות

ראש הממשלה צפוי להתחלף בפעם הראשונה מזה 12 שנים. כתבי החדשות מצייצים היכן היו ב-2009. איך הם נראו?
מערכת ice |  1
איפה הייתי ב-2009 (צילום מסך טוויטר)
כתריסר שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה התחלף בישראל ראש הממשלה והנתון הזה לא נעלם מכתבי החדשות. בטרנד שהתפתח החל מאתמול בערב (מוצ"ש) מצייצים אנשי התקשורת בישראל היכן הם היו בשנת 2009 וכיצד נראו.
מי שהתחיל את הטרנד, הוא ככל הנראה אייל לוריא בן ה-25, לשעבר יועץ לחברת הכנסת מיכל רוזין ופעיל חברתי, שהעלה תמונת ילדות שלו וכתב: "מעכל שככה נראיתי בפעם האחרונה שביבי לא היה ראש ממשלה".
כתב חדשות 13, נדב אייל העלה תמונה מהתקופה ששימש כשליח מעריב באירופה והתגורר בלונדון, אז עם בת זוגו תמר איש שלום ללא שלושת ילדיהם שיגיעו בעתיד.
עורך מהדורת 'כאן חדשות' והכתב לענייני משטרה לשעבר, רועי ינובסקי, צייץ תמונה מתוך ישיבת פיקוד מההכנות אחרונות למבצע 'צוק איתן', אז היה קצין צעיר
 
כתב התחום הפלסטיני בתאגיד השידור, גל ברגר, צייץ תמונות מירח הדבש שלו ב-2009 כולל מפגש מול בובת שעווה של יאסר ערפאת, ככל הנראה ממוזיאון מאדאם טוסו בניו יורק
 
כתבת חדשות 13, חן ליברמן, שעוררה סערה בשבוע שעבר עם שידור ריאיון עם השחקן משה איבגי במקור, צייצה תמונה מגיל נוער שבה היא נראית כמו "רוצחת סדרתית"
 
ראש הדסק הכלכלי של 'כאן', שאול אמסטרדמסקי צייץ תמונה מראשית ימיו ככתב כלכלי בידיעות אחרונות
 
מגיש 'הכל פוליטי' ו'קלמן ליברמן' בתאגיד השידור, אסף ליברמן פרסם תמונה אותה צילמה נועה לנדאו, ממערכת הבחירות ב-2009. לנדאו צייצה לליברמן בתגובה: 'אבל אסף, למה צריך להשמיד את עודפי האבטיחים, שייתנו אותם לצדקה, התרגיל הזה מוזר'. היה נחמד ותמים ללמוד יחד בבתי קפה ב-2009"
 כתב גל"צ, יניר קוזין, פרסם תמונה שלו מהטיול אחרי צבא והסביר על משקפי הראייה שלו
 מנהל תחום הספורט בכאן רשת ב', ליאן וילדאו, פרסם תמונה שלו ובה הוא טען שהוא נראה כמו מישהו מהסימפסונים
 
הכתב לענייני צבא של חדשות 13, אור הלר, פרסם ציוץ שלו עם תמונה משנת 2009 בה הוא מדווח ממה שנראה כמבצע 'צוק איתן', וכתב בציניות: "הכל אז היה אחרת. לגמרי"
 
יאיר שרקי אמנם לא מצא תמונה מ-2009 אבל פרסם סרטון בו רואים רואים אותו לשניות בודדות ככתב צעיר לענייני דתות בגל"צ במהלך דרשה של הרב עובדיה יוסף בשנת 2012
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולמה לא להזכיר שלא מזמן היה כבר הטרנד הזה?
    גל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2009-2019, זוכרים? ושכחתם את עקיבא נוביק: https://twitter.com/akivanovick/status/1403944872323784706
    סגור