תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד אלדד יניב: "אתה פשוט דביל, שיסגרו לך את הטוויטר כבר"

פעיל המחאה שיתף דיווח של ברק רביד שהרצוג שוקל למנות את דוברו של נתניהו לבית הנשיא: "צחקתם עלי כשאכלתי לכם את הראש על החנינה שבוז׳י נתן לביבי להבין שהיא בכיס", וחטף. העיתונאי: "אנחנו עדיין צוחקים עלייך", גרינצייג: "מקור בטון"
מערכת ice |  8
חיים לוינסון ואלדד יניב (צילום פלאש90)
התגובות של אלדד יניב לא תמיד זוכות להסכמה בקרב העיתונאים, אבל הערב (שבת) הן נדחו בבוז של ממש, כאשר שיתוף דיווח של ברק רביד עלה לו בשורה של תגובות לועגות מצד כמה עיתונאים ולא בדיוק מהצד הימני.
העיתונאי ברק רביד דיווח: "הנשיא הנבחר יצחק הרצוג שוקל למנות את דוברו של נתניהו נאור יחיא לדובר בית הנשיא. יחיא סירב להגיב אך לא הכחיש". אלדד יניב שיתף וכתב: "צחקתם עלי כשאכלתי לכם את הראש על החנינה שבוז׳י נתן לביבי להבין שהיא בכיס".
 
תחילה חיים לוינסון הגיב ליניב וכתב לו: "נכון ואנחנו עדיין צוחקים עליך כי אתה פשוט דביל. מחילה", אבישי גרינצייג לעג: "מקור בטון", שילה פריד המשיך את הקו: "נשמה, אנחנו צוחקים עליך הרבה יותר עכשיו..".
בהמשך לוינסון גם כתב: "אני עדיין בהלם מהציוץ המטומטם הזה הרצוג וביבי הגיעו לדיל המושחת של כל הזמנים של תמיכה תמורת חנינה, ובמקום לסתום את הפה עד שעת השין, החליטו לחשוף אותו במינוי דובר (מקצועי) 5 שנים לפני שיהיה פסק דין חלוט, וככה נחשף הדיל אלוהים שיסגרו לו את הטוויטר כבר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אני מאחל לשתי הקבוצות תיקו רב-שערים.
    רז 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 7.
    תגובה
    סתם אחד 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א. כיף לראות שני אנשים מאוסים כאלה מתבהמים בפומבי אחד נגד השני. ב. יש לי חדשות בשביל שניכם, לוינסון צודק חלקית במה שאמר. שניכם כאלה!!
    סגור
  • 6.
    אלדד יניב הוא לקקן תחת-אבל למי הוא ליקק לאילה חסון??
    מקצוען בחריצת לשון 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה לא עושים כדי לזכות בכמה דקות של תהילה? שולפים את הלשון. סוכרים מה כתב יניב על איילה חסון המוכשרת, כשהיא התמנתה מנהלת זמנית של החדשות-ללא מכרז?מה את צריכה את זה אשה מוכשרת. חחחחחח, ללקק ןעוד למי לאילה חסון, זאת שבירת הכבוד העצמי, אבל הלקקן הקטן לא בוחל בכלום. ולמה הוא עשה את זה? תנחשו בעצמכם. האיש שחשב ״להשלים״ עם אהוד ברק כדי שברק ישלב אותו ברשימתו בכנסת נתקל בכתף קרה. הליקוק לא עזר. ברק יודע מי זה יניב, שפרסם רשימות בוואלה ובו סיפר מה ראה כשהיה בחברתם של גדולי עולם. הייתם שוכרים את יניב להיות איש הסוד שלכם?הייתם נותנים אמון באדם בעל אופי כזה? מיותר לתקוף אותו. צריך לדעת רק מיהו.
    סגור
  • 5.
    ויכוחים של שמאלנים
    שלומי 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ניסתדר מצוין בלי שניהם
    סגור
  • 4.
    אצל לווינסון
    אגסי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפה עובד הרבה יותר מהר מהראש.
    סגור
  • 3.
    זה שהוא דיביל לא חידשתם כלם רק שזה בא מהשמאל זה גם משהו
    רם 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האיש הזה נדחה על י"ד כל המפלגות אף אחד לא רוצה להיות בקרבתו אך הוא בשלו כאילו הוא הנציג של השמאל ... הם מקיאים אותו והוא נכנס להם בגרון שוב ושוב .. איש נלעג מביאים אותו לתקשורת כאילו יש מאחוריו איזה מליון אנשים שהוא משקף את דעתם .. ממש בזיון
    סגור
  • 2.
    האם האתר הוא הספונסר של חיים לוינסון?
    חייל 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישנם עיתונאים הרבה יותר חשובים מחיים לוינסוןשלא זוכים לסקור כזה.
    סגור
  • 1.
    לוינסון מתקרח? - מילא, - הבעיה היא שהוא מתקרנף
    זרח 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לוינסון מסמן כבר יותר מחצי שנה, תחילה בקריצות ובסאב-טקסט, ולאחרונה יותר ויותר (הכל תחת פסאודו-הצדקה של "הוגנות" עאלק כשהיה עמוק בשמאל הוא מעולם לא ניסה להתהדר בנוצות של "הוגנות". אלדד, אתה עושה עבודת קודש - למעננו תנסה להתעלם מרעשי-רקע צורמים כאלה - סך הפעילות שלך חשוב יותר מהבולשיט האופורטוניסטי של הקרנפים
    סגור