תקשורת ומדיה

כמה יעלה לנו הבית של ראש הממשלה בנט

בחדשות 13 נחשפה העלות המטורפת של החלטת משפחת בנט שלא לעבור אל בית ראש הממשלה בירושלים גם לאחר עזיבתה של משפחת נתניהו ולהישאר לגור בבית המשפחה ברעננה
מערכת ice |  4
נפתלי בנט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
ההחלטה של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ומשפחתו שלא לעבור לגור בבית ראש הממשלה בירושלים ולהישאר בביתם ברעננה תעלה למדינה מיליוני שקלים, כך חשף הערב כתב המשפט של חדשות 13, אביעד גליקמן.
לפי המידע שהגיע לגליקמן, דרישות השב"כ כוללות חפירת תשתיות, הקמת גדרות, התקנת מצלמות אבטחה, מחסומים נגד כלי רכב (באמפרים ועמודי מתכת שעולים ויורדים מהאדמה) ועוד. עלות העבודות מוערכת ב-12 עד 15 מיליון שקל.
בנוסף, מנה"ל השב"כ מו"מ להשכרת דירה למאבטחי ראש הממשלה באחד מבתי השכנים, שככל הנראה מנסים לנצל את המצב ודורשים דמי שכירות בגובה 30-35 אלף שקל לחודש.

משרד ראש הממשלה מסר בתגובה לחשיפה: "אגף ביטחון וחירום פועל על פי הנחיות השב"כ ובהתאם לשיקולים מבצעיים ומקצועיים בלבד. האגף אינו מתייחס לפרטי סידורי האבטחה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא להאמין איזה שחיתות
    אפרת 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחיתות צועקת וגם הצביעות של התקשורת, זאת ממשלה שהבטיחה שינוי, בינתיים נראה שהם לא יודעים מה לעשות, אם ביבי היה מוציא 50 מיליון על הבית שלו הוא היה מגיע לבית משפט וכל התקשורת היתה מזדעקת איך מבוזבזים כספי ציבור חוצפה וכואב, מה יהיה עם המדינה הזאת, במקום לדאוג לאזרחים ולמדינה, הולכים לתווך במשהו שהוא גדול עליו ועל הממשלה הזאת, ארצות הברית לא סופרת את ראשי המדינה, משום שהם לא יודעים להתנהל. מפחיד לחשוב מה יהיה איתנו. יוקר מחיה, שחיתות, ליברמן שר אוצר יביא עוד אסון על המדינה. עד שיסיימו את הבניה אצלו ב50 מיליון הוא כבר לא יהיה ראש ממשלה ואז עוד כמה מיליונים להרוס את מה שבנו. לא להאמין עד להיכן הטמטום מגיע. למה אולי האזרחים עייפים, ואז באה מלחמת אוקראינה, ומסיתה את הדעת מהמצב שלנו מזל של בפוליטיקאים.
    סגור
  • 2.
    יש לו בריכה?
    מגיב שפוי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    געגועים לשרה...
    סגור
  • 1.
    מדינת פארטאצ׳
    חיים 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היעלה על הדעת שנשיא ארה״ב לא יעבור לבית הלבן וישאר לגור באיזה אחוזה פרטית שלו ? וראש ממשלת אנגליה לא יכנס לבית ברחוב דאונינג 10 ? וככה כל שאר מנהיגי מדינות שיש בהם מעון רשמי? רק בארץ הולכים לשגע מדינה עם הוצאה מיותרת ולהטריף שכנים ברחוב שלם כי ראש הממשלה גר שם. למה לא חשבת על זה מראש ? אתה תישאר בירושלים והמשפחה ברעננה. ככה עשתה מלאניה עם בנה שנשארו בניו יורק כמה חודשים. ולא שכחנו את שיירת ראש הממשלה כל יום ירושלים-רעננה. מעצבן על הבוקר
    סגור
  • זה גם רק לשנתיים, אז מה הסיפור שיבקרו אותו מידי פעם?
    גל 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממילא לא יראו אותו הרבה כי הוא בתפקיד תובעני.
    סגור