תקשורת ומדיה

אלי ציפורי: "עמית סגל מגלומן וזחוח, מתנהג כאילו הוא מנהל את המדינה"

עמית סגל הצליח לעורר הד סביב הציוץ שלו אתמול, אבל למרות שזה נראה שכולם בצד שלו,  לאלי ציפורי הציוץ רק הרים להנחתת עוד מתקפה כלפי הפרשן הפוליטי
מערכת ice |  3
אלי ציפורי ועמית סגל (צילום פלאש90 וקשת 12)
מאז הציוץ של עמית סגל אתמול בערב הרשת לא מפסיקה לסעור סביב השאלה מה עומד הפרשן הפוליטי של חדשות 12 להודיע הבוקר. ניסיונות רבים לנחש לצד ירידות הומוריסטיות על סגל שאף ניסה לצנן את הפצצה שהטיל בציוץ נוסף שהוסיף אחרי שהתפרצה הדרמה.
בין התגובות לעניין כתב חברו לעבודה, עופר חדד צייץ אתמול בעקבות ההודעה, "מאז תוצאות המדגם האחרון לא קיבלתי כל כך הרבה הודעות בחמישה לעשר בערב". גדעון אלון התייחס גם הוא לעניין וכתב, "ההודעה הדרמטית שפירסם עמית סגל לפיה מחר יפרסם ״הודעה חשובה״, עוררה הערב גל ניחושים וספקולציות. אין לי מושג מה בכוונתו להודיע ולאן פניו מועדות. כמי שעוקב אחריו מהיום הראשון שהגיע לכנסת ככתב גל״צ וזכה לכינוי ״הילד״ ובלט בכשרונו העיתונאי, אני מעריך שבהודעתו מחר הוא יפתיע רבים".
 
רוב התגובות בטוויטר נלהבות ואפילו נרגשות אך יש גם את מבקריו של של סגל שלא אוהבים את הסגנון ותוקפים אותו, וביניהם אלי ציפורי שכתב, "רק אנשים מגלומנים, זחוחים, מלאים בעצמם וכאלה שהתמכרו לתשומת לב מסוגלים להודיע היום שמחר הם ימסרו הודעה כלשהי. וזה בדיוק עמית סגל, מפעל שיווקי וכלכלי, בניגוד לאיכות העיתונאית שלו - שהתבטאה בכישלונות מהדהדים בבחירות האחרונות. הלו, כולה עיתונאי שמתנהג כאילו הוא מנהל את המדינה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ההבדל בין ציפורי לסגל זה שהאחרון
    דני 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצליח לייצר סקופים וכותרות ולכן ציפורי ירוק מקנאה...
    סגור
  • 2.
    קינאה מזיקה לבריאות.!
    רחל 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועושה קמטים.
    סגור
  • 1.
    מה אוכל את הציפורי ????
    אור 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע?
    סגור