תקשורת ומדיה

שמעון ריקלין: "איילת שקד נחש. שקרנית חסרת ערכים"

הדרמה שהתחוללה הלילה במליאת הכנסת מעוררת סערה מימין ומשמאל. בטוויטר תוקפים את בנט ושקד וקוראים להם ללכת הביתה. ריקלין: "שקד היא הנחש הגדול שהיה פה"
שירה יום טוב |  4
חוק האזרחות קואליציה (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
חוק האזרחות הובא הבוקר להצבעה במליאת הכנסת - ונפל על החלטתו של ח"כ עמיחי שיקלי להצביע יחד עם האופוזיציה ונגד החוק. הסערה עברה מהמליאה לרשת שסוערת מהאירוע הדרמטי. שמעון ריקלין צייץ לפני שעה קלה בחשבון הטוויטר שלו, "ברכות וזר פרחים לאופוזיציה הלוחמת שלא נחה לרגע וניצחה את הממשלה הרעה הזו. וכעת צריך להעביר את חוק יסוד ההגירה לישראל. זה יהיה אפשרי אם חלק מהנוכלים יתפכחו. הבוקר הזה אני מתפלל שכך יקרה".
ריקלין לא עצר שם וצייץ גם, "בנט גרוע מאוד. אבל איילת שקד מתגלה כנחש הכי גדול שהיה פה אי פעם. והיא אפילו גרועה ממנו. איזו שקרנית חסרת ערכים"
 
אבישי בן חיים כתב גם הוא בעניי וקרא לבנט להתפטר, "אם לנפתלי בנט היה כבוד הוא היה מתפטר היום. אם היה לו כבוד לעצמו, לעם שלו, לרעיון הדמוקרטי, לציונות, הוא היה מתפטר היום. אבל אם היה לו כבוד הוא לא היה סוחט ראשות ממשלה עם 6 מנדטים. מדובר בממשלה שהרעיון המכונן שלה הוא פוסט ציוני".
 
בועז גולן תקף גם הוא את ראש הממשלה נפתלי בנט והשרה שקד וכתב, "בנט ושקד גם שקרנים, גם מוכרים את המדינה וגם לוזרים. יאללה, הביתה". גם העיתונאי רועי עידן תקף את הצמד שבראש ימינה וכתב, "שני הנוכלים שיקרו למצביעים שלהם, גנבו את הקולות הקימו ממשלה עם גורמים שלא מוכנים להצביע בעד ההארכה המחוררת של חוק האזרחות הגרוע אפילו אחרי הפשרות המתרפסות של שקד שחוררו אותה עוד יותר, מסרבים להתחייב לחקיקת חוק נורמלי עם המחנה הלאומי - ועוד מעיזים הם ומלחכי הפנכה שלהם לזרוק האשמות".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחחח המקום שלך בפח הזבל
    חחח 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת הנוכלת מכשפה רעה
    סגור
  • 2.
    איילת שקד הפוליטיקאית המוכשרת ביותר, ריקלין זנב השועלים (ל"ת)
    לוי 07/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • חחחחח
    חחחחח 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המקום של שקד בפח הזבל נוכלת
    סגור
  • 1.
    ריקלין
    משה 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נו עוד שופר שבא לתקוע.ולהריע לאבו יאיר שחוגג עם איימן עודה וטיבי.ריקלין לא שווה תגובה בכלל.
    סגור