תקשורת ומדיה

אלעד שמחיוף נדבק בקורונה: "מחלה נבזית"

שליח חדשות 12  לאירופה, אלעד שמחיוף, שנמצא בבריטניה, הודיע כי גל ההדבקה בממלכה הגיע גם אליו וכי הוא נדבק בקורונה. זאת על רקע הסרת ההגבלות היום מהממלכה וכניסתו של בוריס ג'ונסון לבידוד
מערכת ice |  2
אלעד שמחיוף (צילום פייסבוק אלעד שמחיוף)
הבוקר דווח כי בריטניה הסירה את כל המגבלות שהוטלו בממלכה בעקבות מגיפת הקורונה. ההחלטה, שקיבל בוריס ג'ונסון, מגיעה למרות התפשטות זן הדלתא בממלכה וההחרפה בתחלואה ברחבי העולם. ג'ונסון קבע בין היתר כי חובת עטיית המסיכה תבוטל ותישאר כהמלצה בלבד.

מי שעוד נמצא בבריטניה והודיע לפני שעה קלה בציוץ בטוויטר כי הוא נמנה בין הנדבקים של היום הוא אלעד שמחיוף, שליח חדשות 12 באירופה שמדווח מהממלכה לאורך כל תקופת הקורונה. שמחיוף כתב בטוויטר, "48 אלף מאומתים לקורונה ביממה האחרונה בבריטניה, בהם גם אחד בשם שמחיוף. מחלה נבזית. יש תסמינים (אובדן הטעם נגיד זה קטע מטורף) אבל בגדול הכל בסדר. בריאות לכולם".
 
מצב התחלואה בבריטניה שובר שיאים ועומד בימים האחרונים על 50 אלף נדבקים ליום. האזרחים הבריטיים דווקא מחבקים את ההחלטה ומציינים את היום כ"יום חירות", זאת בזמן ששר האוצר רישי סונאק וג'ונסון נפגשו עם שר הבריאות הבריטי, סג'יד ג'וויד שאובחן כחיובי לנגיף.
עם זאת, מדאונינג 10 מסרו כי השניים לא ייכנסו לבידוד אלה ייקחו חלק בפיילוט ממשלתי שמאפשר לבצע בדיקה מהירה כל בוקר. העניין עורר זעם רב בקרב הציבור ובעקבות הביקורת החריפה הודיעו השנים כי הם ייכנסו לבידוד כנדרש. ג'ונסון צייץ בטוויטר, "כדי להבהיר שהחוק כן שווה בפני כל אדם בבריטניה, אכנס לבידוד כרגיל ולא אקח חלק בפיילוט הממשלתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הוא עושה שם למעשה? (ל"ת)
    ליכוד 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אלעד, החלמה מהירה, אתה כתב מדהים!
    עיתונאי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היי אלעד, כבר שנים אני עוקב אחריך, ובטוח שאתה עילוי, פשוט עילוי. מהימים שבהם הגשת מבזקים, ואח"כ גם מהדורות, אתה פשוט נפלא, מקצוען אמיתי, וצריך להודות - גם חתיך רציני.... בלונדון אתה עושה יופי של עבודה, משדר פלא, נראה נהדר, רהוט, קורקטי, פשוט נפלא. מאחל לך החלמה מהירה מהירה, בטוח שתצא מזה מאד מהר - אתה נראה מה-זה בריא!!!
    סגור