תקשורת ומדיה

שרון עידן עוקץ: "הממשלה זועקת לציבור שלא יטוס אך מה עם דוגמא אישית?"

מי שמסקר את נתב"ג עבור 'כאן חדשות' ומראה כל יום את כמות הטסים הגדולה ואת התורות במקום עוקץ את חברי הממשלה: "באותו הזמן דחוף לשר התיירות לטוס לצרפת לטור דה פראנס ״שחשוב לו להביא לארץ דבר דומה״
מערכת ice |  1
שרון עידן (צילום פייסבוק)
אחרי שאתמול סחף את הרשת עם פוסט שצבר פופולאריות רבה ברשתות החברתיות עם יותר מ-3,000 לייקים בטוויטר ושיתוף על ידי "סטטוסים מצייצים" בפייסבוק שגם קיבל גם  יותר מ-3,000 לייקים ומאות שיתופים, כתב התחבורה של תאגיד השידור מותח ביקורת לפני זמן קצר על חברי הממשלה וההמלצות שלהם לא לטוס.
"הממשלה זועקת לציבור שלא יטוס לחו״ל. זה לא הזמן. אל תצאו מהארץ." פתח עידן את דבריו והמשיך בעקיצות כלפי חברי הממשלה "באותו הזמן דחוף לשר התיירות לטוס לצרפת לטור דה פראנס ״שחשוב לו להביא לארץ דבר דומה״ (יש זום) ולשרת הקליטה, תמנו שאטה שמטיילת בפריז בפגישות סוכנות (יש זום) וליאיר לפיד שדחוף לו לצאת עוד רגע למרוקו. אחלה דוגמא אישית".
 
עידן כאמור נמצא בכל יום בנתב"ג ומדווח ללא סוף על התורות הארוכים למרות אזהרות המסע השונות שהוציאה הממשלה, ולמרות התנאים החדשים שיש ליוצאים לחוץ לארץ שמחייב רבים להיכנס לימי בידוד. כעת הוא מותח ביקורת על הדרישות של הממשלה אל מול הדוגמא האישית החסרה של רבים מחבריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושחתים נמאסתם אחרי חודש. הביתה לכל הרוחות (ל"ת)
    יעקב 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור