תקשורת ומדיה

עמית סגל מגיב לבנט: גם השר החדש שלך מתנגד חיסונים

הפרשן הגיב לנאום השיימינג של בנט למתנגדי חיסונים בתזכורת כואבת לכך שרק היום מינה בנט עצמו מתנגד חיסונים לתפקיד בכיר בממשלה
מערכת ice |  4
עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי)
נאומו הנסער של ראש הממשלה, נפתלי בנט, נגד מתנגדי החיסון למגפת הקורונה, זכה לתגובה צינית מצידו של פרשן חדשות 12 חד-הלשון עמית סגל. סגל העלה לפייסבוק צילום מסך של כתבה על השר הטרי לענייני תכנון אסטרטגי במשרד ראש הממשלה, אלי אבידר ("ישראל ביתנו"), שאמר כי הוא לא מתכוון להתחסן, וכי "זה אינטרס של נתניהו להכניס אותנו לטרפת".
סגל כתב: "השיימינג הראוי של בנט לסרבני החיסונים יתבטא גם במהלך דומה כלפי השר החדש שלו? מילא למנות שר לתפקיד מיותר כדי לייצר שקט בקואליציה - לזה התרגלנו. אבל המינימום המתחייב הוא שיתחסן כתנאי למהלך. או לפחות שיציג בדיקה בכניסה לישיבת הממשלה. בכל זאת' עם שלושים שרים ועשרות יועצים זה מתקרב לאירוע בממדי התו השמח". הפוסט זכה תוך זמן קצר למאות לייקים ותגובות.
כזכור, בשעה שמונה בערב נשא ראש הממשלה בנט נאום ובו התחנן בפני מתנגדי החיסונים לוותר על עקרונותיהם למען האנשים שסביבם: "האתגר שלנו ברור - שכל הישראלים שיכולים להתחסן ילכו להתחסן. כל אזרח מגיל 12 ומעלה שאין לו מניעה בריאותית להתחסן - לכו להתחסן. מיליון ישראלים פשוט מסרבים להתחסן. גם עבור הצעירים מעל גיל 12, דאגנו לרציפות של מלאי החיסונים הנדרש, אבל עדיין יש מעל ל-600,000 צעירים עד גיל 30 שלא התחסנו. אני מכבד דעות שונות, אבל יש רגע, ויש מקום, שבו הדיון הזה צריך לעצור – והוא עצם החיים של כולנו".
בנט הדגיש כי "המדע הוא חד וברור - החיסונים עובדים. הם יעילים ובטוחים, לצעירים באופן כמעט מוחלט, למבוגרים הם יעילים אבל לא מספקים. מעל מיליארד אנשים בעולם כבר התחסנו. סרבני החיסונים מסכנים את בריאותם, את סביבתם, ואת החופש של כל אזרחי ישראל. הם מסכנים את החופש שלנו לעבוד, החופש של ילדינו ללמוד, החופש לחגוג שמחות עם המשפחה. סרבני החיסונים פוגעים בכולנו - כי אם כולם יתחסנו, כולם יוכלו לקיים את שגרת חייהם, אבל אם מיליון ישראלים ימשיכו לא להתחסן, זה ייאלץ את שמונה המיליון האחרים להסתגר בבתיהם".
הוא הכריז כי הקבינט קיבל החלטה להפלות לרעה סרבני חיסון ולא לאפשר להם כניסה למקומות ציבוריים ללא בדיקת קורונה שלילית שיצטרכו לממן מכיסם הפרטי. "אין שום סיבה שמשלמי המיסים והאנשים שמקיימים את חובתם האזרחית להתחסן יממנו בדיקות למי שמסרב להתחסן", הוא סיכם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לול
    בניטו נ9תוליני 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוותר על העקרונות שלך זה כמו לוותר על האגו שלך זה לא גברי
    סגור
  • 3.
    חיסון?!
    יוסקה 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם החיסון עובד, מה מפריע לך שאני לא מחוסן..?! ואם החיסון לא עובד, למה אתה רוצה שאני אתחסן?!?!
    סגור
  • 2.
    רצח עם
    ימין כהנא 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנט נוכל וצבוע תסיים כבר ותעלה לבית הדין של מעלה על השמדת עם היהודי. חמדן וצורר וגזען וגנב
    סגור
  • 1.
    רגע מי שמסרב להתחסן לא ישלם מיסים יותר?
    מאיה 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חחחח לא אני מתה חחחח
    סגור