תקשורת ומדיה

שי אביטל ייחקר במשטרה על הטרדות מיניות? לרר: "הנפגעות רועדות מפחד"

לאחר הטענות הקשות שעלו על הטרדות מיניות ואפילו חשד לאונס בתחקיר הצינור אתמול ובמה שייחשף היום בחשיפה עם חיים אתגר המשטרה פותחת בבדיקה לרר: "יש מקרים שצריך לא להמתין בהם. נפגעות יושבות רועדות מפחד בבית. חקרו במלוא המרץ"
מערכת ice |  3
הצינור שי אביטל (צילום צילום מסך הצינור)
סיפור ההטרדות המיניות ואפילו אונס לכאורה של אחד מסוכני הדוגמניות החזקים בארץ, שי אביטל, שנחשף בצינור אתמול ויימשך בפרק מיוחד של חשיפה היום בערב הובילו את המשטרה להתחיל לבדוק את העדויות כשבסיום הבדיקה יוחלט אם לפתוח גם בחקירה פלילית.
בתגובה לבדיקה מגיש הצינור, גיא לרר שכזכור אתמול גם בחר לפרגן לחיים אתגר על העיסוק המקביל בנושא צייץ כי מדובר באחד מהמקרים שבהם לא צריך לחכות לתלונה רשמית וקרא למשטרת ישראל לחקור במלוא המרץ את הנושא.
"משטרה יקרה, יש מקרים שצריך לא להמתין בהם. האמינו לי. נפגעות יושבות רועדות מפחד בבית, מריצות לעצמן תסריטי אימה, אל תחכו להן. חקרו במלוא המרץ. האמינו לי שיהיה לכם קל למצוא"
 
כזכור אתמול (שבת) פורסם החלק השני של תחקיר הצינור שמטלטל את עולם הדוגמנות והייצוג ומעמיד במרכזו את סוכן הדוגמניות. בסיום שידורו גיא לרר מגיש התכנית והכתב ואמיר שואן העידו על עדויות נוספות וקשות על אביטל שממשיכות לזרום למערכת. הערב אמור לעלות הפרק בחשיפה עם חיים אתגר שיחשוף עוד עדויות קשות כלפי אביטל. הדבר מצטרף לעדות נוספת שיצאה לאור בסוף השבוע האחרון של הדוגמנית הילה קרוגמן שחשפה באינסטגרם כי גם היא הוטרדה על ידי אביטל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בית המשפט של המקלדת מסוכן צריך כמובן
    הרצל 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחקור היטב ואם זה נכון שאנס ועשה מעשים בכח וניצל את מעמדו שיכנס לשנים רבות על הסבל שעשה לילדות האלו, טראומה לחיים...אבל מדינת חוק ותנו לבתי המשפט לחקור.
    סגור
  • 2.
    לרר אני בספק אם אתה גבר
    יוסף 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ייתכן שבשנת 2021 שהכל פרוץ ולא הבנת מה זה נשים
    סגור
  • 1.
    הטרדות ופגיעות מיניות
    רונית 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם כאשר המשטרה חוקרת,ויש הוכחות,בתי משפט/ השופטים,מאכזבים. העונשים אינם משפיעים על דור הסוטים בהווה ובעתיד. בבתי המשפט מתנהל דיון מקצועי,אבל צדק,צדק,( לכאורה) לא נמצא שם.
    סגור