ויראלי

כוכבת ריאליטי לשעבר חושפת: "שי אביטל ניסה לכפות את עצמו עליי"

כוכבת הריאליטי לשעבר הילה קרוגמן שהתפרסמה בתכנית "TLV עושים את תל אביב" פרסמה כי הוטרדה מינית על ידי סוכן הדוגמניות: "שמחה שזה סוף סוף יוצא החוצה. בכל פעם שעלה שמו שיתפתי את החוויות שלי ממנו" 
מערכת ice |  5
שי אביטל והילה קרוגמן (צילום צילום מסך חדשות 12 ואינסטגרם הילה קרוגמן)
התכנית חשיפה עם חיים אתגר בה ייחשף פרצופו האמיתי לכאורה של אחד מסוכני הדוגמניות הגדולים בארץ שי אביטל עוד לא שודרה אך בעקבות שידור פרומו התכנית אתמול במהדורת חדשות 12 בה הוצגה אחת העדויות נגדו על הטרדה מינית קשה' חושפת לפני זמן קצר הילה קרוגמן שכיכבה בריאליטי "TLV עושים את תל אביב" ובתכנית "מחוברים" כשהייתה בת זוגו של השחקן תומר ירוחם כי גם היא הוטרדה על ידי אביטל באופן בוטה.
קרוגמן פרסמה פוסט ארוך באינסטגרם והסבירה: "ביום א ב״חשיפה״ עם חיים אתגר תפורסם ידיעה שחיכיתי לה יותר מעשור-שי אביטל,סוכן דוגמניות מהחזקים בתעשייה ואחד מחלאות האדם הגדולות שנתקלתי בהם בחיי, מואשם בהטרדות מיניות. עכשיו, שכאני יכולה לפרוק לפחות חלק מהתלאות שעברתי בגללו".
"יש ביניכם שיגידו ״למה לא דיברת עד עכשיו״ אז תדעו, שדיברתי. כל פעם ששמו עלה בשיחות שונות, מיד חלקתי את החוויות המרות שלי ממנו וזה מה שיכולתי לעשות בזמנו. אנחנו חיים בעולם שללא הוכחות חותכות וכנגד אנשים חזקים ומקושרים, מאוד קשה לקום.שנים הוא התעלל בי עם לשון חלקלקה שלגמרי יכלה להשתמע לשתי פנים. זו היתה דרך הפעולה שלו, נגדי ונגד נשים אחרות וזה מה שהקשה על עשיית הצעד הזה" הסבירה הדוגמנית מדוע היא בוחרת לחשוף את זה כעת.
"כמו רבות, הגעתי אליו עם חלום להיות דוגמנית. הוא היה סוכן רציני ושמו הלך לפניו. כשהייתי בת 19 הוא ניסה לנשק אותי, ככה פתאום. רכנתי אחורה ומיהרתי ולשנות נושא. מרוב הלם לא ידעתי איך להגיב. זו היתה הפעם היחידה שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי בצורה פיזית. עכשיו כשאני שומעת עדויות של בנות אחרות, כנראה שהיה לי ״מזל״. האמנתי שאם הייתי מספרת הקריירה שחלמתי עליה תלך לפח. כי זה מה שהוא היה עושה - גורם לך לחשוב שהוא מעוניין בך, כדי שלא תראי בזה הטרדה אלא ניסיון חיזור".
"את ילדה צעירה עם חלומות גדולים שלא מבינה כלום מהחיים אז את המטרה הכי קלה, ואם את רוצה להצליח כדאי מאוד שתזרמי או לפחות תסתמי. שנים שלח לי הודעות, מבטיח שאם לא אשתף פעולה, אוכל לעשות ״טבלאות״ כדי לחשב כמה הפסדתי. לשמחתי לא נפלתי לשידולים שלו, אך עדיין, בכל הזדמנות הוא שם לי רגליים. אם זה אודישנים, הזדמנויות עסקיות, פגישות עם סוכנים אחרים שהלכו מעולה ויום למחרת כאילו בלעה אותם האדמה, הוא דאג באופן אישי שאבין שבלעדיו אני לא אצליח. קשה לי להסביר מה זה עושה לנפש של ילדה שבסה״כ רצתה להגשים חלום, לקבל סטירות לחי על ימין ועל שמאל, כשהדבר שעיכב אותה, לפי דברי מישהו מהתעשייה שזרק את המילים הבאות כלאחר יד, הוא ש״הסתכסכתי עם האיש הלא נכון״.
קרוגמן הוסיפה צילום מסך מהודעה ששלח לה אביטל בעבר והוסיפה: "את ההודעות הנ״ל קיבלתי אחרי שהתראינו ובחרתי להתעלם ממנו. מיותר לציין שהמילים הנמוכות והפוגעניות האלו מסעירות אותי עד היום. צילמתי את המסך וידעתי שיום יגיע ואוכל להשתמש בהן לחשוף את חלאת האדם שהוא. כל כלב מגיע יומו. עכשיו אני אמא, ואעשה הכל כדי שהבת שלי לא תגדל בעולם שכדי להגשים את עצמה היא תצטרך למכור את נשמתה. אעשה כל שביכולתי כדי שאנשים כמוהו יישבו מאחוריי סורג ובריח. אני עושה את זה בפנים חשופות וללא פחד מוכנה להילחם. מאושרת שאחרי שנים של התעללות, הגיע התור שלי, שלנו, להראות לאיש הזה מי פה בעמדת הכח האמיתית."

צילום מסך אינסטגרם הילה קרוגמן
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חלאת אדם מנצל בחורות תמימות לך לעזה שם יש פראי אדם
    אווהד בני יהודה 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיעשו לאחותך כמו שעשית ואתם הבחורות תחשבו טוב לפני שמצעים לכם תלכו עם ההורים יש נוכלים ושקרנים מנצלים את שוק הבשר רק 30 שנה בכלא שיתריעו סוכנים אחרים לכם בנות תפסיקו ללבת מסיבות בריכה והשקה זה לא מסיבה זה למטרת סק? בלבד תזהרו
    סגור
  • 4.
    שי אביטל. פני מלאך בדמות שטן מפלצת
    אנונימית 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תשימו לב רק עם נשים אנונימיות הוא התעסק ואנס בשיטה שלו למפורסמות לא נגע פחד על השם שלו הלך לה עם החלש חשב שלעולם לא יגלו את פרצופו כמה תוכל לעשות מה שאתה רוצה כמה???? העולם לא הפקרות חלאת האנושות. שאלוקים יתן לך לחיות ולסבול ולסבול לא תהיה תרופה למחלה שלך שי אביטל המפלצתי
    סגור
  • 3.
    אדם רשע
    אמא 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנות יקרות כמו עם אביגי תנדו אנשים כאלה! אז מה אם הם הכי חזקים בתעשיה..בלעדיכם הם אפסים הם כלום ' גם ככה הם כלום' מי שהופך אותם למשהו זה אתן! תפסיקו לשתף פעולה עם חלאות אדם. תפסיקו לשתוק! ביחד אתן כוח!!! תגרמו לאנשים האלה לפחד מכן ולא להפיך! הם נרקסיסיטים מגעילים שרגילים לקבל הכל ! זה בידיים שלכן לשנות את זה.
    סגור
  • 2.
    פושעים וחוגגים
    הציוני 07/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן שיכשה פה צדק במדינה שלנו! האמת צריכה להחשף : אם המטריד ביצע את החשדות' עונש מחריד וקשה לכל חייו, אם מתברר שהיו פה האשמות שוא... עונש כבד ומשפיל ביותר ליוצרת/ות ההאשמות הקשות נמאס מהמחיר של הסבל!!!
    סגור
  • 1.
    חלאה האיש הזה חלאה .הילה תהיי חזקה (ל"ת)
    אני 07/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור