תקשורת ומדיה

קנס שני להוט בתוך חודש בלבד, הנדל: "נמשיך לפעול לשירות הוגן"

חברת הוט טלקום מסתבכת שוב עם משרד התקשורת ומקבלת עיצום כספי שני בתוך חודש. שר התקשורת התייחס לקנס ואמר, "נאסוף תלונות ונגיב בהתאם עד שהכסף יוחזר"
מערכת ice |  2
יועז הנדל (צילום מסך כאן 11)
משרד התקשורת הטיל עיצום כספי נוסף בסך מאות אלפי שקלים על חברת הוט טלקום לאחר שלא איפשרה ללקוחות להתנתק משירותי החברה. כזכור, רק בתחילת החודש הוטל על הוט עיצום קודם על סך שישה מליון שקלים בשל "הפרות חמורות שפגעו בתחרות בשוק התקשורת". לפי המשרד, שנימק כי "החברה לא קיימה כנדרש את הוראות רפורמת השוק הסיטונאי, והערימה קשיים על ספקי אינטרנט ללא תשתית בחכירת מקטעי תשתית ושיווקם לצרכנים".
העיצום הנוכחי שהטיל משרד התקשורת על החברה מגיע עקב פניות רבות של מנויי הוט טלקום למשרד התקשורת בהן התגלו הפרות של אי מענה וחוסר טיפול במנויים שביקשו להתנתק מהשירות. הסכום שהמשרד הטיל על החברה בעניין נקבע לסך של 262,610 שקל.
מפעולות הפיקוח שערך אגף פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת בהובלתם של מנהלת תחום פניות הציבור, דולי דדון ומרכז פניות הציבור, אמיר בירן,  עלה כי בכ-170 מקרים לקוחות פנו לחברה בניסיון להתנתק מהשירות אך נתקלו בחוסר מענה או עיכוב בטיפול מצד החברה. המשרד ממשיך לעקוב אחרי התנהלות החברה ומציין כי בשנת 2021 חל שיפור בטיפול החברה בבקשות הלקוחות להתנתק מהשירות.
ממשרד התקשורת נמסר בעניין כי, "משרד התקשורת ימשיך לפעול כדי להבטיח שחברות התקשורת יעניקו שירות הוגן ואיכותי לכלל לקוחותיהן, ובמקרים שבהם חברות התקשורת מפרות את הכללים, המשרד ינקוט  בכל הכלים העומדים לרשותו.
שר התקשורת, יועז הנדל התייחס אף הוא לדברים והוסיף, "זוהי זכות בסיסית של כל אזרח להתנתק משירות ברגע שהוא חפץ בכך. חברת תקשורת שתגרור רגליים כדי להרוויח עוד זמן תשלום בכוונה או בטעות תמצא עצמה מול סנקציות כלכליות. חברות שמחזיקות "לקוחות שבויים" פוגעות בעצמן. הנחתי את צוות הפיקוח במשרד להמשיך לאסוף תלונות ולהגיב בהתאם, עד שהכסף יוחזר".
מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין מסרה בנושא, "שוק תחרותי הוא שוק שבו ניתן לעבור מחברה אחת לאחרת בקלות ובמהירות. אנחנו לא נאפשר לחברות התקשורת להערים קשיים על הצרכנים ונמשיך לפעול כדי לוודא שהחברות יכבדו את בקשות הלקוחות ויזכו במלוא הסכום את אלו שסורבו או חל עיכוב בטיפול בבקשתם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוט מנסה לסחוט מנויים שעזבו/ברחו ממנה.
    רזי 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד עורכי דין לצידה מול אזרחים חסרי ישע. אין מי שלא מכיר את התופעה.. הוט, זה חוזר אליכם,בחוסר רצון לשמוע את השם שלכם אפילו, לא משנה במה תעסקו ומה תנסו למכור לנו, הציבור שהתעמרתם בו לא שוכח.
    סגור
  • 1.
    הנדל מושחת ושקרן ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור