תקשורת ומדיה

סקר TGI | שלי יחימוביץ' משוויצה: "יגעת, מצאת, וגם נהנית. כיף"

סקר ה-TGI בחציון הראשון הראה על פי התאגיד שהתכנית של שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה המשיכה לטפס ולהיות אחת מתוכניות האקטואליה המואזנות ביותר בישראל. המגישה השוויצה בטוויטר
מערכת ice |  1
שלי וגואטה (צילום צילום מסך מתוך האתר כאן)
עושה רושם שאחת מההחלטות הטובות ביותר שנעשו בתאגיד השידור בשנים האחרונות נעוצה בשילובה של שלי יחימוביץ' בכאן רשת ב' לצידו של יגאל גואטה בתכנית הערב של התחנה שנחשבת לתחנת האקטואליה המואזנת בישראל.
לאחר שיו"ר העבודה לשעבר חזרה לתקשורת והגיעה לתחנה ממש באמצע החציון הראשון של שנת 2020 עם פתיחת משבר הקורונה, התכנית החלה לרשום עלייה מתמדת בנתוני ההאזנה. התכנית מותגה מחדש בשם "שלי וגואטה" וכך קרה שלראשונה מזה כמה שנים כאן רשת ב' עקפו בשעת השידור הזו את התכנית המקבילה והפופולארית ביותר של גלי צה"ל בהגשת וילנסקי וברדוגו.
סקר ה-TGI שמסכם את החציון הראשון לשנת 2021 הראה שהעלייה המתמדת של התכנית המשיכה בענק כשנרשם זינוק של 27% נוספים בכמות המאזינים לתכנית שהפכה לאחת הפופולריות בישראל. יחימוביץ' השוויצה בנתון המרשים בטוויטר וצייצה: "יגעת, מצאת, וגם נהנית. יגאל גואטה ואני, ב#שליגואטה מזנקים ב 27% האזנה בסקר TGI ומובילים מול כל התוכניות המקבילות. כיף" והזמינה את המאזינים להמשיך לעקוב אחרי התכנית. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה ברור שברדוגו הקשקשן ירד בדירוג-פרשן בשקל.. (ל"ת)
    עדי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור