נדל"ן ותשתיות

זה המקום בו ייבנה גורד השחקים הגבוה ביותר בישראל

לוינשטין נתיב וסולל בונה יבנו את מגדל הספירלה של עזריאלי בהיקף של כ-600 מיליון שקל.  בניין המשרדים הענק שיכלול גם יחידות מגורים, יהיה בן 91 קומות בשווי השקעה מפלצתי של 2.5 מיליארד שקל. במקום השני: מגדל עזריאלי שרונה עם 61 קומות
 
אריאל נוי |  3
מגדל הספירלה הדמיה: KPF
קבוצת לוינשטין  דיווחה אתמול (רביעי) לבורסה בתל אביב כי חברת הבת לוינשטין נתיב הנדסה ובנין יחד עם חברת סולל בונה נבחרו על ידי קבוצת עזריאלי לביצוע עבודות קבלן ראשי בפרויקט עזריאלי "הספירלה" בתל אביב. הצדדים פועלים במשותף לחתימת הסכם ביצוע.
הפרויקט כולל הקמת מגדל בן כ-91 קומות בעירוב שימושים מתוכם כ-171 יחידות מגורים להשכרה ובנוסף שטחי תעסוקה ומסחר, מעל 7 קומות מרתפים ובסה"כ כ-180,000 מ"ר שטחי בניה. העבודות צפויות להתחיל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022. היקף עבודות הכולל לוינשטין נתיב ולשותפתה נאמד בכ- 600 מיליון שקל, וגובהו במספר הקומות גודל ב-50% ממגדל שרונה עזריאלי.
אז איפה ייבנה המגדל הגבוה ביותר בישראל? גורד השחקים יוקם בתל אביב במפגש הרחובות בגין ומוזס, על מה שהיה פעם בית ידיעות אחרונות, במגרש של 8 דונם אותו רכשה משפחת עזריאלי ממשפחת מוזס לפני 8 שנים בסכום של 374 מיליון שקל. היקף שווי הפרוייקט הוא 2.5 מיליארד שקל.
שאולי לוטן מנכ"ל קבוצת לוינשטין ציין כי החברה מודה על הבעת האמון של קבוצת עזריאלי ביכולות הביצועיות והפיננסיות של  קבוצת לוינשטין בכלל וזרוע הקבלנות שלה, חברת לוינשטין נתיב, בפרט. אנו רואים אתגר בבנייה של המגדל הגבוה והגדול ביותר בישראל ונערכים לביצוע מהמורכבים והייחודיים המקודמים כיום.
חברת לוינשטין נתיב הנדסה מהמובילות בארץ בתחום הביצוע ביצעה ומבצעת כיום מספר מגה פרויקטים בתחום המשרדים, המגורים והמסחר עבור יזמים מובילים ובהם מגדל BBC, מגדל One Tower לחברות רוגובין ואקרו, מגדל אייקון לקבוצת רכישה בניהולה של ב.ס.ר, מגדלי מגורים ועוד,
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא נכון! הגבוהה בישראל נבנה בימים אלה
    אחד שמתעניין 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגדל הגובל בערים רג/תא/גבעתיים והוא יהיה בן 100 קומות.
    סגור
  • כנסו כנסו
    אחד שיודע 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מדויק, נניח כל קומה במגדל 91 קומות גבוהה בחצי מטר, כבר יותר גבוה ממגדל 100קומות
    סגור
  • 1.
    מגדלים
    משה 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחמוד עבאס יכול להרים לפי השבבון עשרים מגדלים כאלה
    סגור