תקשורת ומדיה

אמיר אוחנה תוקף את מירי רגב: "שוכחת שהמתפקדים קובעים"

השר לשעבר אמיר אוחנה מתייחס הערב לדבריה של מירי רגב בראיון ל-7 ימים שפורסם אתמול ותוקף, "מי ששוכח שאנחנו בליכוד ומתפקדים קובעים, חוטא לאותם מתפקדים"
מערכת Ice |  3
אמיר אוחנה (צילום חיים זך /לע"מ)
אמיר אוחנה, השר לשעבר מסיעת הליכוד התראיין הערב (שבת) בתוכנית פגוש את העיתונות בהגשת רינה מצליח בקשת 12 ותקף את דבריה של מירי רגב במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות שיצא אתמול. רגב הצהירה בראיון באופן מפתיע כי היא מתכוננת להתמודד לראשות הליכוד וכי היא סבורה שהיגע היום שאחרי נתניהו ואמרה, "אני בהחלט רואה את עצמי מובילה את הנהגת הליכוד, כן. הגיע הזמן לראשת ממשלה מזרחית".
הערב כאמור התייחס לדבריה אוחנה ואמר אצל רינה מצליח, "מי שאומר 'אני אתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו', אולי יעשה מעשים לקרב את בואו של היום הזה. יש לנו יו"ר לתנועה, בחרנו בו ואם היו בחירות שוב הוא היה נבחר שוב. מי שבוחר את ראש התנועה הם 130 אלף מתפקדי הליכוד. אני חושב שכל מי ששוכח שאנחנו בליכוד ומי שקובע הם המתפקדים חוטא לאותם מתפקדים. אני שמח שרגב בליכוד כמו שאני שמח על רבים אחרים. זו מפלגה דמוקרטית".
לגבי ההצהרה של רגב שאישה מזרחית צריכה לעמוד בראשו המפלגה אמר, "אני מכיר היטב את ה'די.אן.איי' הליכודי. רובם הגדול בוחרים את האנשים המתאימים, אני למשל מיניתי כמה נשים אבל אף פעם לא מיניתי אותן כי הן נשים. מיניתי אותן כי הן האדם הנכון למלא את התפקיד, וכך צריך להיות לגבי להט"בים, לגבי מזרחים ולגבי כולם".
על השאלה אם יתמודד לראשות המפלגה אך סירב לענות על כך וטען, "אני מקווה שהיום שאחרי נתניהו רחוק מאיתנו", והוסיף, "אני מקווה שנתניהו ימשיך להנהיג את הליכוד ובתקווה גם את המדינה. אני לא שם, ביום שאחרי נתניהו".
עוד אמר אוחנה, "אדם לא צריך להיבחר לפי האופן שבו נולד. אני חושב שהמזרחיות לא רלוונטית לתפקיד רה"מ, מה שרלוונטי הן היכולות וההישגים שלו. אגב, אני יוצא מרוקו ואני גאה בזה אבל אני לא חושב שזה מה שיש לי לתת לציבור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכל הצגה של ביבי לפזר את הקולות ולהחליש את ברקת
    זקן השבט 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מירי רגב שועלה ותיקה ויודעת שאין לה שום סיכוי מול ביבי היא רק עושה לו טובה
    סגור
  • 2.
    בואו נגיד שגם כאשה, כמזרחית וכליכודניקית לא אצביע למירי (ל"ת)
    הרוב הדומם 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי שבוחר אלא המתפקדים, אחרי שהיו"ר בוחר את הבוחרים
    גל 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוח לשכוח את מסע הטיהורים שהיה לפני הפריימריז האחרונים ברשימת המתקפדים. כל מי שנחשד בהיותו לא נאמן ליו"ר הנצחי הקיסר הוד רוממותו הדיקטטור סולק. מי שהעביר איזושהי ביקורת על נתניהו ברשת, סולק. דיקטטורה במיטבה. רואים ב"הליכודניקים החדשים" גיס חמישי.
    סגור