תקשורת ומדיה

חדשות 12 סוגרת שערים למסורבי חיסון ונטולי תו ירוק

חברת חדשות 12 תאסור כניסה של עובדים שאינם מחוסנים או מחלימים למשרדי ואולפני המערכת שתל אביב ובנווה אילן, איך בכל זאת יוכלו עובדים ללא תו ירוק להגיע לעבודה?
שירה יום טוב |  4
אולפן חדשות 12 על ההסלמה בדרום (צילום מסך: חדשות 12)
ברקע מבצע החיסונים השלישי והתפרצות זן הדלתא בישראל, מערכת חדשות 12 בצעד חריג במטרה למנוע כניסה של הנגיף למערכת. חברת חדשות 12 העבירה לעובדים הודעה כי החל ממחר בחצות לא תתאפשר כניסה של עובדי חברת החדשות שלא המציאו תעודת מתחסן או תעודת מחלים.
בימים האחרונים המאמצים של הממשלה לחסן את בני ה-40 ומעלה הולכים וגוברים כשהחשש מסגר בחגים נראה כהולך ומתממש. מדובר בנקיטת צד של חדשות 12 ביחס לחיסונים ולתו הירוק, וזאת למרות העובדה שעדיין אין אחוזי התחסנות מלאים בקרב הציבור, מה שככל הנראה עתיד להשפיע על חלק מעובדי חדשות מרגע כניסת ההנחיה החדשה לתוקף. 
במסגרת כך, אולפני ומשרדי חדשות 12 בנווה אילן וכן בתל אביב יהיו סגורים בפני מי שלא מחזיק בתעודת מתחסן או בתעודת מחלים. מדובר בצעד חריג שכאמור יסגור את מקום העבודה בפני העובדים שלא מעוניינים בהתחסנות.
מחברת החדשות נמסר בתגובה כי לצד ההנחיה, תתאפשר כניסת עובדים שאינם מחוסנים או מחלימים בהצגת תוצאות בדיקה שליליות בטווח של 72 שעות קודם יום העבודה. לצורך כך, עובדים שאינם מחוסנים יצטרכו לשלם עבור בדיקות קורונה שכידוע עולות כסף לנטולי תו ירוק או תעודת מתחסן. 
כל זה קורה כשברקע מבצע הבדיקות הסרולוגיות לילדים בגילאי חינוך יסודי החל היום, ולא בהצלחה רבה, לאחר שתקלה טכנית גרמה לשיבושים ברישומי הנבדקים וגררה תורים ועיכובים. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חדשות 12 עדיין קיימים? המלצה שלי: לקחת פיצויים וללכת
    יוסי 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיצויים ולמקום הרבה יותר מוצלח וכזה שדוגל בהצלחה של העולם כולה.
    סגור
  • 3.
    שיתחילו לשים מסכות באולפן בזמן שהם מדברים
    עס 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויפה שעה אחת קודם. הם עוברים על החוק מול המצלמות, עליהם לשדר במסכות! כן כן, לא להוריד אותם כשהם מדברים, איפה ההגיון פה??????
    סגור
  • 2.
    לא צופה בהם (ל"ת)
    לא צופה בהם 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    אם הייתי עובד שם הייתי פונה לתקשורת שתעשה על זה כתבה. (ל"ת)
    הרשלה 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור