תקשורת ומדיה

מפתיע? יואב גלנט איחל הצלחה לנפתלי בנט

שר החינוך לשעבר התייחס לטיסת ראש הממשלה לבית הלבן בריאיון ל-103FM אצל ניסים משעל וגיא פלג ואיחל לנפתלי בנט בהצלחה וחשף: זה הנושא המרכזי שחייב להיות בפגישה. גם יונה לייבזון התייחסה לפגישה באותה התכנית

מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פייסבוק: יואב גלנט)
שר החינוך לשעבר, ח"כ יואב גלנט מהליכוד התראיין הבוקר (חמישי) לגיא פלג וניסים משעל בתכנית הבוקר של 103FM ושמה התייחס לטיסת ראש הממשלה נפתלי בנט לבירת ארצות הברית והפגישה המיועדת עם הנשיא ג'ו ביידן, לפני כן, כתבת חדשות 12 בארצות הברית יונה לייבזון התייחסה גם כן לפגישה. 
לייבזון עלתה לשידור בשיחה טלפונית ודיווחה כי: "גורמים בבית הלבן אומרים עד כמה הם מצפים לפגישה הזו, מרגישים את החיבוק הזה - משבחים את הקואליציה של בנט, אומרים שיודעים כמה היא מורכבת אבל מרוצים מזה שהוא מנווט אותה טוב".
אחרי כתב חדשות 12 עלה לשידור, שר החינוך לשעבר, האלוף (במיל') ח"כ יואב גלנט שהתייחס גם כן לפגישה של בנט עם ביידן ואמר שעיקרה אמור לעסוק בסוגיית הגרעין האיראני.
"הנושא המרכזי בפגישה חייב להיות הנושא האיראני - אני מאחל לראש הממשלה בנט הצלחה בעניין הזה" אמר גלנט והתייחס לאמירה כי נתניהו הזניח את הנושא "נתניהו הזניח את הנושא האיראני? זו אמירה שמחלישה את מדינת ישראל, גם שקרי וגם אמירה שהיא נגד כל גופי הביטחון במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו…
    ירון 08/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה? במה זה משנה משהו? דה גנראט ,מצטייר כיותר צלופח מאיש בשורות
    סגור