תקשורת ומדיה

"טל ברמן ואביעד קיסוס אמרו את האמת - שאני צודקת"

גלית דיסטל אטבריאן הודתה לשני שדרי הרדיו לאחר המתקפה שחוותה: "לקום בבוקר ולגלות שאת ניצבת לבד מול טוויטר, רוייטרס, CNN,ערוץ 11, 12, 13, גלי צה"ל, ידיעות אחרונות והארץ - וואלה, אפילו עלי זה גדול, טל ואביעד -אתם אור באפלה. תודה, בחיי"
כפיר אדר | 
טל ברמן ואביעד קיסוס (צילום גבע טלמור)
אחרי הסערה שעורר הציוץ שלה בו שיתפה את הסרטון המקורי שפורסם על ידי הבית הלבן, בו נראה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נרדם במהלך השיחה עם ראש הממשלה נפתלי בנט, גלית דיסטל אטבריאן בחרה להביע את הערכתה ותודתה דווקא לשני שדרי רדיו.
דיסטל אטבריאן כתבה לאחר המתקפה עליה: "אני בחורה חזקה, אבל לקום בבוקר ולגלות שאת ניצבת לבד מול טוויטר, רוייטרס, CNN,ערוץ 11, 12, 13, גלי צה"ל, ידיעות אחרונות והארץ - וואלה, אפילו עלי זה גדול".
 
והמשיכה: "ואז הגיעו שניים: טל ברמן ואביעד קיסוס שהניחו את הפוזיציה בצד ואמרו את האמת - שאני צודקת. טל ואביעד -אתם אור באפלה. תודה, בחיי". טל גלבוע לא הסכימה: "אם טל ואביעד הם אור באפילה אפשר לקפל את הבסטה, אנשי הסתה ומדון, בלתי נסבלים".
העיתונאית והסופרת ברוריה אבידן בריר כתבה: "גלית דיסטל-אטבריאן מרגיש השהיא קמה בבוקר והיא אמזונה. בדידותה של הפרשית הבודדת במערב הפרוע נגאלת ע"י שני האבירים המוסקיטרים טל ברמן ואביעד קיסוס. קסום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה