תקשורת ומדיה

בעקבות שי אביטל: חיים אתגר וגיא לרר יחלקו פרס

פרשת שי אביטל שנחשפה בחודש שעבר במקביל בשני הערוצים המסחריים קשת 12 ורשת 13 מביאה את שני מנחי התוכניות לקבל פרס משותף על חשיפת הסיפור
שירה יום טוב |  2
חיים אתגר וגיא לרר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית, מיכה לובטון)
חיים אתגר וגיא לרר משני הערוצים המסחריים שחשפו, כל אחד בתוכניתו את פרשת שי אביטל, יקבלו יחד את פרס איגוד העיתונאים וכנס אילת לסיקור עיתונאי בתחום הפלילים והמשפט על פועלם- אתגר בתוכנית "חשיפה", ולרר בתוכניתו – "הצינור". הנהלת האגודה החליטה להעניק לשניהם את הפרס בעקבות עבודת התחקיר ששניהם ביצעו, כל אחד בנפרד, אודות שורה של תקיפות מיניות והטרדות שביצע לכאורה שי אביטל. עבודתם העיתונאית הביאה יותר מ-20 נשים למסור עדות ולהגיש תלונות במשטרה נגד סוכן הדוגמניות, שנמלט לתורכיה לאחר חשיפותיהם. השניים יחלקו את הפרס, שעומד על 30 אלף שקלים.
לרר התייחס לפרס והגיב, "תודה ענקית לאגודת העיתונאים תל אביב בשמי ובשם צוותי, שעבד לילות כימים במשך חודשים על התחקיר של אמיר שואן ולא פחות קשה בימים שאחרי הפרסום, בליווי נפגעות רבות בהליכים הסבוכים. למעשה, זה סיפור בן חמש שנים, שהתחיל עם חשיפת עדויות עוד בימי ערוץ עשר ואנו שמחים שהמעגל נסגר. אני מקווה שהפרס הזה יעזור לשים במרכז לא אותנו, אלא את הנפגעות הרבות, את האומץ המכונן שגילו - ובתקווה שיעזור לייצר את האנרגיה שתניע את החשיפות הבאות".
גם חיים אתגר התייחס ואמר, "אני מודה להנהלת אגודת העיתונאים תל אביב על הפרס. ההוקרה הזו שייכת בראש ובראשונה לצוות המצוין והמסור של התוכנית 'חשיפה' שעבד על התחקיר: גילה צוקרון גולן , גילי ברוש, שניר בידרמן, שרית לוי, אורי הראל, שמואל בן סימון, גולן לויתן, נופר וקנין, ליאור בן שבת, שני ברקאי ושרית הררי וכן ל״קסטינה תקשורת״ ול״קשת 12״. נקווה שהדין ימוצה במקרה הנדון ושסייענו ולו במעט בניסיון לייצר סביבה בטוחה יותר עבור נשים".
את הפרס יקבלו השניים בכנס אילת ה-14 לעיתונות שיערך השנה ב-31 באוקטובר ויימשך עד ה-3 בנובמבר, במרכז הכנסים של מלונות הרודס באילת. מזה כעשור ומחצה, הכנס מהווה במה מרכזית ויחידה מסוגה לדיון ציבורי ולשיח עקרוני, אודות תפקידיה ותפקודה של התקשורת בדמוקרטיה הישראלית. בכנס התקשורת המרכזי של ישראל יערך לאחר שנת הפסקה בשל מגפת הקורונה וצפויים להשתתף בו כ-1,000 איש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חשיפה
    יפרח שלום שדרות 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד לחשיפת הנוכלים שורה תחתונה הם עדיין מסתובבים חופשי חופשי ומתארגנים לעוקץ הבא
    סגור
  • 1.
    יפה שחשפו. אבל איפה המנוול למה לא מוגש נגדו כתב אישום (ל"ת)
    ובכן? 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור