תקשורת ומדיה

דוד ורטהיים תוקף את כתבת דה-מרקר: "אין לך מושג"

עורך וואלה ברנז'ה במתקפה נגד כתבת דה-מרקר מרשת שוקן, רפאלה גויכמן, לאחר הפרסום סביב עתידה של גאולה אבן-סער בתאגיד. ורטהיים: "את קובעת עובדה ומצטטת מקומוניקט"
מערכת ice | 
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
עורך וואלה! ברנז'ה, דוד ורטהיים, יצא היום (רביעי) במתקפה חריפה על כתבת דה-מרקר, רפאלה גויכמן לאחר שפירסמה על עתידה של מגישת החדשות, גאולה אבן-סער בתאגיד השידור כאן 11.
ב-16 באוגוסט האחרון, לפני כשבועיים, גויכמן העלתה ציוץ בנוגע לעתידה של גאולה אבן-סער בתאגיד, באותו הציוץ כתבה כתבת התקשורת והמדיה של דה-מרקר כי: "גאולה אבן לא התפטרה מהתאגיד. מכאן חדשות נמסר: גאולה אבן סער לא התפטרה, היא בחופשה ותחזור מחר להגיש את 'ערב ערב'. גאולה היא מבכירות המגישות של חטיבת החדשות".
"לדעתי אין סיכוי אמיתי שאין סיפור גדול ברקע. הדברים האלה לרוב לא יוצאים סתם" כתב אחד הצייצנים בתגובה לאותו הציוץ, גויכמן השיבה לו "אין לי הסבר מלומד. יכול להיות שהטעו אותו".
קצת יותר משבועיים לאחר מכן, עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים עקץ: "הנה לך הסבר מלומד (רק עכשיו ראיתי): את קובעת עובדה ומצטטת מקומוניקט בלי שיש לך קצה של מושג על מה את מדברת. היא התפטרה וחזרה בה - בדיוק כמו שאומר האייטם".
גויכמן קיבלה את העקיצה בצורה מפתיעה ועוקצנית. "אשכרה הלכת לעבור על ציוצים שלי מלפני חודש?" כתבה לורטהיים בתגובה. "לא, נכנסתי להציץ כי קלטתי שלא מכיר ולא עקבתי, וזה היה הראשון שתפס את עיני. חושד שמדובר בשיטה" ורטהיים הסביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה