תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד דאבור: "לאוהדים מותר לשרוק לו בוז"

לאחר ה-2:5 על אוסטריה, כתב חדשות 12 יצא נגד החלוץ: "זכותו של דאבור לשחק בנבחרת, למרות הפוסט המכוער שלו, עם הזכות בא גם החובה, להשלים עם קריאות בוז.  תתרגלו, שריקות בוז הן חלק מחופש הביטוי, זו אינה "גזענות" כמו שירו באוטומטיות חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי"
כפיר אדר |  7
עמית סגל, מואנס דאבור (צילום פלאש 90/ משה שי, ויקיפדיה)
בצל הביקורת של חבר הכנסת איתמר בן גביר על שחקני נבחרת ישראל הערבים שאינם שרים את ההמנון וכמובן ההשתלחות שלו באופן אישי נגד חלוץ הנבחרת מונאס דאבור שהשמיע דעה פרובוקטיבית במהלך מבצע 'שומר החומות', גם עמית סגל נתן היום (ראשון) את התייחסותו לאירועי ה-2:5 של ישראל על אוסטריה בסמי עופר, בדגש על דאבור.
סגל כתב בטלגרם שלו: "ברכות לנבחרת ישראל על הניצחון הגדול אמש על אוסטריה. ההופעות הישראליות באירופה החלו לפני כמעט שלושים שנה בתבוסה בתוצאה זהה לאותה אוסטריה. נחמד לראות שהתקדמנו".
 
"וכעת להתרחשויות מחוץ למגרש: שחקן הנבחרת מונס דאבור שב להרכב לאחר שעזב את הסגל בחודש מאי האחרון. אז, כאשר כוחותינו נלחמו במתפרעים בהר הבית ובשייח ג'רא, פרסם פוסט עם פסוק מהקוראן "אלוהים רואה את מעשי העושקים", כתב שם. העושקים הם כמובן הישראלים, שבנבחרתם הוא משחק".
"אתמול, כאשר כבש שער לזכות הנבחרת נתקל בשריקות בוז של חלק מהקהל. והרי תזכורת: חופש הביטוי נתון לכולם, ובכל פורמט. לא רק לשחקני כדורגל ערבים בפייסבוק, אלא גם לאוהדי כדורגל יהודים ביציע. אם לדאבור מותר לכתוב נגד מדינת ישראל, לאוהדים מותר לשרוק בוז לשחקן נבחרת ישראל. זו איננה "גזענות" כמו שירו באוטומטיות חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי. הוכחה? איש לא שרק בוז לשחקני נבחרת אחרים: לא למוחמד אבו פאני, לא לחאתם עבד אל חמיד ולא לקפטן הנבחרת ביברס נאתכו. ככל הידוע לי, הם אינם יהודים. הגזענות, אם כבר, היא בעמדה של שני חברי הכנסת נגד עליית יהודים להר הבית ונגד מגורי יהודים בשייח ג'ראח. אנא, אל תטיפו לנו. ואגב, שניהם טרם בירכו על נצחון הנבחרת. גם בכדורגל הם מתנגדים לכיבוש ישראלי?".
לסיום כתב: "זכותו של דאבור לשחק בנבחרת, למרות הפוסט המכוער שלו. ההחלטה את מי לכלול בסגל נתונה למאמן הנבחרת. עם הזכות בא גם החובה, להשלים עם קריאות בוז. אם מותר לכלול אותו, מותר לכלול בהרכב גם את אצילי, שהסתבך בפרשה מתחום אחר. ולכולם מותר לשרוק בוז. תתרגלו, שריקות בוז הן חלק מחופש הביטוי, וחופש הביטוי איננו גזענות".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רד מהכדורגל שלי,סתום את הפה ותשתחווה לשחקנים כמו דאבטר (ל"ת)
    סתם אחד 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אני בן 78 70 שנים במגרשי הכדורגל אוהד את נבחרת ישראל
    מאיר 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאיר אוהד נבחרת ישראל מאז שנות החמישים רואה ואוהד את נבחרת ישראל ואני המשיך לצעוק בוז לדבור שפגע בעם ישראל ובחיילי ישראל מקומו לא בנבחרת.
    סגור
  • 3.
    עמית כל מילה יעלום
    נעמי 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די עם ההתחסדות הצבועה של הכלת כל העמים.
    סגור
  • 2.
    עמית כדרכו צודק בדבריו הקולעים (ל"ת)
    דנה 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    צודק. מגיע לך בוז ארוך
    הרב שרבף 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מקבל את טענתו של בנו של הטרוריסט המורשע חגי סגל, שלמעשה של אנשים יש מחיר שהם אמורים לשאת בו. לכן אני צועק בוז גדול לשופריקו מערוץ 12, שמזמן איבד את המצפון העיתונאי שלו, והיום פולטיקאי קטן, שמריץ את תורתו לקידום התפיסה המתנחלית עם השפרצה קבועה של זיקפה לאומית מתחסדת. שורק הבוז הוא לוחם אמיץ לב, שרק במיקרה לא קיבל את צלש האומה על שירותו הקרבי, אך היום הוא ממובילי תורת הכח הצבאי לפיתרון כל הבעיות מול הפלסטינאים. בוז ארוך ורם לשופריקו.
    סגור
  • ערוצי התעמולה 12 ו13
    קול הרע"ם מנווה אילן 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק עמית סגל. אך כיוון שחזר לשחק , נראה שלמד להתגבר כמו כל מקצוען { כך היה צריך לנהוג גם לפני } על עירבוב בן פוליטיקה לכדורגל. אהבתי גם את התגובה שלו אחרי שכבש גול . למרות מחאת המיעוט נגדו. שיתרכז במה שהוא טוב . ויתן לנבחנים המקצועיים כמו אחמד טיבי ועודה לנבוח
    סגור
  • הרב שרבף הינך קשקשן בלתי נלאה. (ל"ת)
    לילך 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור