תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 הותקף באלימות ע"י תומכי המחבלים הנמלטים

עלי מוגרבי ניסה להביא במהדורת השבת תגובות מצד מפגינים מחוץ לבית המשפט בנוגע לדיון על הארכת מעצרם של ארבעת האסירים שברחו מכלא גלבוע ונתקל באלימות פיזית, מחדשות 13 נמסר: "מגנים כל אלימות  כלפי אנשי חדשות רשת בכלל ועלי מוגרבי בפרט"
כפיר אדר |  1
עלי מוגרבי מותקף (צילום צילום מסך חדשות 13)
אירוע מבחיל אמש (שבת) מחוץ לכותלי בית המשפט. ‏כתב חדשות 13 עלי מוגרבי הותקף באופן מילולי ופיזי ע"י תומכים המחבלים הנמלטים שנלכדו ביממה האחרונה והובאו לדיון בהארכת מעצרם.
מוגרבי שאל את אחת הנוכחות אם הוא יכול לדבר איתה והיא השיבה בתקיפות: "לא מדברים עם התקשורת הישראלית", ניסו לחטוף ממנו את המיקרופון ולאחר מכן אחד הנוכחים ניסה לדחוף אותו ולהפעיל כלפיו אלימות, הונף דגל של הרשות הפלסטינית ונשמעו צעקות מצד הנוכחים עליו.
מוגרבי כתב בטוויטר שלו עוד קודם לכן כאשר הותקף ברשתות החברתיות בעקבות טענה כי חשף את זהות המשפחה מנצרת שהסגירה את המחבלים לידי המשטרה: "בשעות האחרונות יש מי שמנסה לפגוע בי, ללא כל סיבה. מעולם לא אפגע באיש, ולא אחשוף ואסכן אף אדם - קודם כל בשל היותי בן אדם ורק אחר כך כעיתונאי , שום דבר לא יגרום לי להתנהג אחרת . כולכם יודעים שאני תמיד אעזור ועזרתי לכל מי שפנה אליי".
עוד הוסיף: "תמיד תזכרו שלפני היותנו עיתונאים / מורים / מנהלי בנק או כל מקצוע אחר אנחנו בני אדם ילדים של משהו , הורים למשהו . למי שלא הבין את התרגום בעברית. התרגום של גוגל , תרגם 'משפחת נסראווי' שהתרגום שלה בערבית זה 'משפחה מנצרת'. הייתה אי הבנה עם התרגום . עלי"
 
מחדשות רשת נמסר: ״עלי מוגרבי הינו כתב מקצועי ומוערך העושה עבודתו נאמנה ואנו מגנים כל אלימות  כלפי אנשי חדשות רשת בכלל ועלי מוגרבי בפרט. תקיפת עיתונאים היא קו אדום שאסור לחצות במדינה דמוקרטית. עיתונאי חדשות רשת ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות, בכל ימות השנה בכלל ובעיתות חירום בפרט״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלי תתעורר אתה לא מעניין
    תזכירו לי מי זה? 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשומי תחפש במקום אחר
    סגור