תקשורת ומדיה

המינוי בגל"צ שלא קרה: איבגי הכריז, אלטשטיין הבהירה אחרת

שבועיים אחרי שהודיע שר הביטחון גנץ על מינויה של גלית אלטשטיין לממלאת מקום מפקד גלי צה"ל, הודעת מינוי תמוהה נשלחה למערכת התחנה הצבאית, כך הגיבה המפקדת החדשה

מערכת ice |  3
גלצ (צילום מערכת אייס)
לפני שבועיים הכריז שר הביטחון בני גנץ על מינויה של ממלאת מקום מפקד גל"צ - גלית אלטשטיין. ברקע הביקורת שנשמעת על התחנה לצד הרמיזות של גנץ כי התחנה הצבאית לא תיסגר בקרוב כפי שהכריז בעבר, עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים חשף הערב חילופי הודעות תמוהים במערכת התחנה הצבאית.
ורטהיים חשף הודעה בה אמיר איבגי, ראש מחלקת החדשות של גל"צ מודיע על מינוי חדש של פרשן לענייני חרדים, ישראל אוחיון שייכנס לתפקיד בהתנדבות כלשון ההודעה: "אנו רוצים להודיע על הצטרפותו למחלקה של ישראל אוחיון, שישמש בהתנדבות כפרשן גלי צה"ל לענייני חרדים".
בהודעה נוספת שהגיעה ממפקדת גלי צה"ל אלטשטיין, המינוי שהוכרז קיבל תפנית כשזאת התייחסה וכתבה, "הבהרה: גל"צ לא מעסיקה פרשן לענייני חרדים בשכר או בהתנדבות. תוכניות האקטואליה רשאיות כמובן להעלות כתבים או פרשנים בתחום זה על פי שיקול דעתן העיתונאי". ורטהיים הוסיף לפרסום בטוויטר, "התנגשות ראשונה שאולי יכולה להעיד משהו על יחסי הכוחות החדשים בגל״צ: הודעה שנשלחת מריכוז המערכת (על דעתו של מנהל החדשות איבגי) על מינוי פרשן חדש, נענית בהודעה אחרת - סותרת לגמרי, מטעם המפקדת החדשה גלית אלטשטיין. שיהיו לכולנו בהצלחה, ובעיקר להם".
 
העיתונאי נתי טוקר הגיב לפרסום על מינוי פרשן בהתנדבות מטעם איבגי וכתב, "כל אדם שמקצועו הוא עיתונאי ושמכבד את מעמדו ואת ההשקעה הנדרשת מכך אמור להתחלחל מהניסיון למנות פרשן בהתנדבות. האנשים האלה בגל"צ מנסים לרסק את העיתונות בכל חזית אפשרית". בהמשך הוסיף, "בעקבות הנחיה של מ"מ מפקדת גל"צ גלית אלשטיין המינוי בוטל. מישהי פה באה לעשות סדר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק בגלל זה סר חינו של גנץ בעיני
    פיני 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשאר הדברים הוא באמצע פה הוא לא ירויח קול אחד רק יפסיד
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד, גלית. יש בתחנה הרבה מוגלה שצריך לנקות.
    דוד קדם 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואני רואה שאת מתחילה במקומות הנכונים. אני מאמין בך. שיהיה בהצלחה.
    סגור
  • נתי טורק צודק. גם ככה השכר של מרבית העיתונאים הוא כמעט (ל"ת)
    אבי בליזובסקי 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור