תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר נכנס בבנט: "לא אכפת לו מתושבי העוטף"

כתב הדרום של חדשות 13 ממשיך במאבק שלו למען תושבי עוטף עזה ותוקף את ראש הממשלה נפתלי בנט. בוקר כתב ברשתות החברתיות על חוסר היכולת של הממשלה למצוא תקציב למיגון: "לא מוצאים 120 מיליון שקל כדי לשמור על התושבים?"
מערכת ice |  4
כתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר וראש הממשלה, נפתלי בנט (צילום משה שי ויהונתן זינדל, פלאש 90)
כתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר יצא הבוקר (חמישי) נגד ראש הממשלה, נפתלי בנט והמשיך את המאבק שלו למען תושבי עוטף עזה.  בוקר התייחס לכך שהממשלה לא מצליחה להשיג תקציבים למיגון החלונות ביישובי עוטף עזה בהתייחסו למותו של הילד בן ה-6 עידו אביגל ז"ל שמת מרסיס שחדר את חלון הממ"ד בו ישב. 
בוקר כתב ברשתות החברתיות: "לא מצליח להבין איך ראש הממשלה בנט לא מוצא תקציב למיגון החלונות בעוטף. בתקציב של 62 מיליארד, לא מוצאים 120 מיליון כדי לשמור על התושבים? תספרו לי עוד כמה אכפת להם מתושבי העוטף.  143 יום מאז שעידו אביגל ז״ל מת מרסיס שחדר את חלון הממד. ילד אחד שאיבדנו זה לא מספיק?"
 
באוגוסט האחרון, אחרי שנורתה רקטה על שדרות ולאחר שבראל שמואלי חדריה ז"ל נרצח מירי שנפתח לעבר ישראל מהצד הפלסטיני של רצועת עזה לאחר שהיו הפגנות סמוך לגדר, בוקר תקף את הממשלה: "התגובה 'הנרחבת'. אמש, היא תגובה שאפילו ההגדרה מידתית עושה עמה חסד. בתוך 5 ימים איבדנו את מה שהשגנו בשומר החומות. חמאס ירה שדרות- הכלנו לוחם מגב נפצע אנושות- הכלנו המסר ברור: ישראל מוכנה לעשות הכל כדי לא להיגרר להסלמה וחמאס מבין זאת היטב וחוזר להיות זה שקובע לעוטף את סדר היום"
בוקר נכנס בבנט גם לאחר ירי רקטה באוגוסט ותקף: "דין שדרות כדין תל אביב? אולי בפעם אחרת. בשדרות, ילדים רצים לממד באמצע היום וראש הממשלה בנט בוחר להכיל את האירוע כאילו לא היה. עכשיו בואו נחשוב מה היה קורה אם הירי אתמול היה לירושלים כן, זה אותו בנט שהבטיח לתושבי ששדרות בחודש יוני: 'לא נסבול טיפטופים, אתם לא אזרחים סוג ב''".
בשומר החומות, באחד הדיווחים, בוקר התפרץ בשידור ואמר: "אני אדבר קצת מהבטן וקצת מהלב. לישראל אסור לסגור את הסיפור הזה עכשיו בצורה כזאת שמקבלים מרחב דייג וטווח סחורות. ישראל לא צריכה, חייבת לתושבי העוטף את התקיפות ברצועה ולעשות הכל שלתושבים יהיה שקט של כמה שנים. אי אפשר לעשות את זה אם כל הזמן נגררים לרצונות של חמאס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה 1
    אאא 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה ילד ערבי לא היתה כתבה כזו כי מזמן ארמון היו בונים למשפחתו אין כסף עבאס 58 מילריאד אבו מאזן 50 מילריאד ואנחנו שמפרנסים את כל הממשלה והם חיים מכספנו נותנים לנו סטירת לחי בושה
    סגור
  • 2.
    בוקר, תתעורר
    דן 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה "ממש" צודק. 12 שנים שראש הממשלה נפתלי בנט לא עושה כלום למען הדרום. במשך 12 שנים, המנהיג העליון בנט הזניח את תושבי העוטף והדרום, טיפח את הפשיעה הבדואית, וגרם להידרדרות תהומית. אחרי 12 שנים רצופות בשלטון, הגיע זמנו של בנט ללכת. מי פנוי? מה עם ההוא, חבר של סטיב מקגארט? מעוניין?
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לאלמוג בור
    אמילי 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתונאי בחסד.אמיתי לויאלי שאומר את כל האמת לאמיתה. מהיכן יקח מחורבנט והבולדוג תקציבים.נתן הכל לערבים שממשיכים לתקוף ולאיים.שותק רק כדי לשבת בכיסא הריק.בושה וכלימה ממשלה הזויה.
    סגור
  • כתבה 1
    אאא 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט מכר אותנו לפייזר וקנה במיליארדים את עבאס אבו מאזן עבאס 58 מיליארד אבו מאזן 50 מיליארד לשונאים שלנו ואנחנו מה בוקר מעריכה אותך אדם צדיק
    סגור