תקשורת ומדיה

הערבים בכנסת תחת מתקפה: "שפל חדש וחסר תקדים"

בעקבות האירועים האלימים בכפר קאסם בהם הותקפו שוטרים במכות אכזריות, נתניהו תקף: "כשהממשלה של בנט תלויה במנסור עבאס ובאחים המוסלמים, עבריינים במגזר הערבי מרימים את הראש ומעזים לפגוע בשוטרים שלנו", כץ: "עבאס עוד יחלק להם מיליארדים לחיזוק כוחם והשפעתם", שיקלי נגד רע"מ והמשותפת
כפיר אדר |  4
מנסור עבאס (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
המתקפה האלימה שעברו קבוצת השוטרים בכפר קאסם ממשיכה לעורר זעזוע גדול ברשתות החברתיות ובמערכת הפוליטית, כאשר בעקבות העובדה שבבני ברק המשטרה הגיבה בחומרה לפגיעה בכוחותיה, כרגע התגובה שלה הרבה יותר רכה ומאופקת למרות חומרת התקיפה.
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף: "אני מגנה בתוקף את תקיפת השוטרים בכפר קאסם. כשהממשלה של בנט תלויה במנסור עבאס ובאחים המוסלמים, עבריינים במגזר הערבי מרימים את הראש ומעזים לפגוע בשוטרים שלנו. זו חציית קו אדום שאסור לעבור עליה לסדר היום. יש למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שהיה מעורב במעשה האלימות הנפשע הזה".
 
יולי אדלשטיין הוסיף: "צפיתי בתמונות הקשות של תקיפת השוטרים בכפר קאסם ואני מגנה בחריפות את האלימות הקשה נגד כוחות הביטחון. לצערי, אין זה מקרה ראשון ותחת ממשלה שתלויה לחלוטין במנסור עבאס וחבריו לתנועה האסלאמית העתיד הוא ודאי וברור: ממשלה חלשה מייצרת משטרה חלשה".
חבר הכנסת ישראל כץ כתב: "שוטרי משטרת ישראל הותקפו באכזריות ע״י מליציה פרטית של התנועה האיסלמית בכפר קאסם, כאשר הגיעו לביצוע מעצרים. שפל חדש וחסר תקדים. תלות הממשלה ברע״מ מעבירה מסר ברור של חולשה והפקרות לגורמים האלימים ברחוב הערבי וכעת עבאס עוד יחלק להם מיליארדים לחיזוק כוחם והשפעתם. רק בישראל".
 
עמיחי שיקלי מימינה הוסיף: "השתיקה המחפירה של חברי הכנסת הערבים לנוכח התקיפה הברברית של אנשי משטרת ישראל בכפר קאסם מלמדת יותר מכל כי השורש העמוק של הפשיעה בחברה הערבית הוא חוסר נכונותה להכיר ולכבד את מדינת ישראל ומוסדותיה. כשרוצחי שוטרים הם גיבורי הנוער באום אל פחם, ובראשות וועדת הפנים עומד מי שעמד מאחורי הקמתה של מיליציית אלחריסה של התנועה האסלאמית בכפר קאסם, ח״כ וואליד טאה. אנחנו יכולים להבין שאנחו עומדים מול בעייה חריפה ועמוקה שההנהגה הלאומנית של ערביי ישראל היא מרכזי ממנה ומייד אחריה מערכת המשפט שפעם אחר הפעם עומדת לימינה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה טרור גמרנו. (ל"ת)
    א 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בושה
    אכפת לי 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה צריך עוד לקרות?בנט המשוגע וחולה כבוד ימית שואה איומה על המדינה!!! על האזרחים להתעורר ומהר!!!
    סגור
  • 2.
    ערבי ישראל מפספסים את המומנטום להיות חלק נורמטיבי בחברה
    נועה 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל מאוד שזב מה שקורה בארץ, ניתנה פה הזדמנות אמיתית לערבי ישראל להיות חלק אינטגרטיבי של השלטון אך הם בוחרים בכאוס ואנדרלמוסיה במקום לרומם את עצמם... הם מפספסים פה הזדמנות ענקית להיות בקונצנזוס, הם אחראים על גורלם בעיניין זה, לא שום מגזר אחר.
    סגור
  • 1.
    ערבים לערב
    מאיר k 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערבים לערב וחסל מלחמה!!
    סגור