תקשורת ומדיה

יוסף חדאד חושף: עובד במשרד ממשלתי יצא נגד המדינה

הפעיל החברתי ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה" יצא נגד הבמאי בילאל יוסף שברשתות החברתיות כותב על  "הכיבוש והאפרטהייד הישראלי". הבוקר, חדאד חשף כי בילאל יוסף עובד במשרד ממשלתי וקורא לאותו משרד לפטר אותו
מערכת ice |  5
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
הפעיל החברתי הערבי, יוסף חדאד חשף היום (חמישי) כי הבמאי הערבי שיצא נגד ישראל ברשתות החברתיות, עובד במשרד החינוך וקרא לפטר אותו. 
זה לא הסכסוך הראשון בין השניים בשבוע האחרון. ביום שלישי יצא בילאל יוסף נגד הפעיל החברתי הערבי וכתב בדף הטוויטר שלו: "בניגוד לערביי המחמד שאדוניהם משלמים להם כדי לדברר את הכיבוש והאפרטהייד הישראלי, אני אמשיך לומר את עמדותיי גם אם אני אשלם עליהן. היו גם מלחכי פנכה שחורים שנהנו מהפירורים שהרעיף עליהם האפרטהייד בדרום אפריקה. לכבוד הם לא זכו".
בתגובה יוסף חדאד העלה לדף הטוויטר שלו: "הבמאי שנתפס בשקר מתקשה להתמודד אז מנסה ללכלך עלי. אז אין לי שום אדון ואף אחד לא משלם לי כדי שאגיד את האמת שישראל היא לא מדינת אפרטהייד וכל השוואה כזו לדרום אפריקה רק מבזה את מי שבאמת חי תחת משטר אפרטהייד. אבל בטח אין לבילאל בעיה לקבל מענקים כספיים מ'מדינת האפרטהייד' לסרטים שלו".
 
חדאד התחיל: "זוכרים את בילאל יוסף? אותו במאי שהשבוע הסית ושיקר במצח נחושה נגד ישראל וחשפתי את שקריו, ולאחר מכן הפנה את השקרים וההסתה שלו כלפיי. אז אותו אחד שמכפיש את המדינה מתברר שמועסק על ידי המדינה. דרך משרד החינוך כחלק מצוות הפיקוח של מגמת טכנולוגיות תקשורת בארץ בדגש על החברה הערבית עזבו את הצביעות שהוא קורא לישראל מדינת אפרטהייד ומקבל ממנה כסף".
חדאד המשיך וקרא למשרד החינוך לפטר אותו: "אבל לא יתכן שהמדינה מממנת אדם כזה בתפקיד חינוכי בכיר ופשוט מאפשרת לו ללבות שנאה אנטי ישראלית בקרב מורים ותלמידים משרד החינוך יש לכם אחריות ואתם צריכים לקרוא לו לשימוע ולדרוש ממנו להסיר את השקרים שהוא מפיץ ולהתנצל עליהם מיידית או פשוט להעיף אותו לעזאזל מהתפקיד. אני לא מתכוון להרפות מול שקרנים שונאי ישראל".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השרות הממשלתי שורץ קומוניסטים ותומכי טרור ערבים
    אבוטבול 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וסמאל-אנטישמים ממוצא יהודי. פעם זה היה אחרת, ואויבי המדינה מהסוג הזה לא היו בכלל מתקבלים לעבודה בשרות הציבורי או שהיו נזרקים החוצה. ובוודאי במשרד החינוך שאיננו משרד 'טכני'. זה תהליך שהתחיל לפני הרבה שנים אחרי אסון אוסלו, ונמשך גם כל תקופת שלטונו של ביבי הימני-החזוק. תחת שלטון ממששת האחים המוסלמים ומשת"פיהם ה'יהודיים' מבנט ולפיד עד ליברמן וסער ו'מפלגות' החיילים שלהם, המגמה ההרסנית הזאת התחזקה לאין שיעור.
    סגור
  • 3.
    אחלה נטלי
    מרי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחלה יוסף אדם שפוי שרואה בעיניים את המציאות ראיתי את הכתבה הערב שבת התאהבתי בדמות אחלה בנדם כולנו ערבים זה לזה הלוואי ויהיו עוד כמוך גאווה ממש
    סגור
  • 2.
    מדינת ישראל מתנכרת לאוהביה ומטפחת ומלטפת את שונאיה
    צלאח א-דין אל-איובי 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פעם, בימי בן גוריון ועוד הרבה אחריו, תומכי טרור כמו הבילאל הזה - לא רק ערבים, אלא גם חלאות קומוניסטיות ממוצא יהודי - לא היו בכלל נותנים להם להתקרב לשירות הציבורי, ואם סרטן כזה היה מתגלה הוא היה מייד מסולק בבעיטה. היום אויבי המדינה ממלאים לא רק את האקדמיה הממומנת ע"י המדינה, אלא ישירות את משרד ה'חינוך' ומשרדים אחרים ו/או יונקים מפיטמות קופת המדינה, כלומר מכספי משלמי המיסים. תחת ממששת הסמאל הנוכחית מגיע מימון אויבי המדינה לשיאים שלא ידענו מעולם.
    סגור
  • פעם עד 1992(רביןאלוני) רק יוצאי צבא התקבלו לשרות המדינה (ל"ת)
    איתן 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעניין מה קורה בנציבות שרות המדינה-הנציב ישן על התקש"יר (ל"ת)
    איתן 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור