תקשורת ומדיה

ליברמן חוטף צנזורה מנחמן אש? "אמירה ממש לא ראויה"

בעקבות מחאת המתמחים שהגיעה אתמול לכדי הגשת מכתבי ההתפטרות של הרופאים המוחים, מנכ"ל משרד הבריאות מגיב על דבריו החריפים של ליברמן שהופנו כלפי מארגנת המחאה
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ברקע מחאת המתמחים שאמורה להגיע היום לכדי פיתרון, מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' נחמן אש התראיין הבוקר אצלגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM וענה על השאלות בעניין לצד סוגיות בעניין הקורונה. אש התייחס לדבריו של ליברמן בכנס לשכת יועצי המס שהתקיים באילת בתחילת השבוע.
מנכ"ל משרד הבריאות יצא נגד אמירותיו של ליברמן וטען, "אני חושב שהאמירה שלו על ריי ביטון ממש לא ראויה. צריך לכבד את האנשים ואין מקום לתקיפה אישית. לא הייתי נכנס גם לשכר המתמחים - אם מחלקים את השכר שלהם לשעה מגיעים למספרים נמוכים".
יחד עם זאת התייחס אש לעמדת משרד הבריאות בעניין ואמר, "אם הם מושכים את מכתבי ההתפטרות - אני מעריך שזה מאחורינו. הבנו שהמתמחים היו צריכים יותר ודאות. כל מהלך הפיטורים היה מיותר, לא היה צריך את האקדח הזה".
כזכור, ליברמן ענה בכנס יועצי המס על שאלותיה של רינה מצליח ותקף בחריפות את מחאת המתמחים ואת העומדת בראשה, ריי ביטון. ליברמן טען "ראיתי את אחת המובילות של המחאה שבאמת הסבירה שהיא מותשת אחרי אותה משמרת, עושה משמרת אחת בשבוע - ומה שמתברר, היא באמת מותשת כי היא רצה לקליניקה פרטית ועושה שם בוטוקסים מהבוקר עד הלילה, 5 ימים בשבוע".
לגבי שכר המתמחים ציין ליברמן, "תראי, ההסדר הנוכחי - מ-2010 נקבע משמרת 26 שעות, ממוצע חמש משמרות בחודש. אגב, מה שפחות או יותר מקובל גם בארצות הברית, גם שם משמרת 24-26 שעות. סליחה, משכורת ממוצעת של רופא מתמחה היא 24 אלף שקל בחודש. רופא מתמחה שעושה בממוצע 5 תורנויות בחודש, משכורת ממוצעת 24 אלף שקל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלטורה של רינה מצליח. כמה היא עושה? (ל"ת)
    תקשורת מגוייסת 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור