תקשורת ומדיה

אזולאי עוקץ את מלינובסקי: "שלא תסיימי כמו קירשנבאום"

חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס עקץ את חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו בדיונים על התקציב ו"הזהיר" אותה לא לסיים כמו פאינה קירשנבאום מי שהייתה סגנית שר הפנים מטעם ישראל ביתנו והורשעה בפרשה של המפלגה 
מערכת ice |  2
ינון אזולאי, יוליה מלינובסקי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון)
ח"כ ינון אזולאי מש"ס עקץ היום (רביעי) במליאת הכנסת בזמן הדיונים על התקציב את ח"כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו המשמשת כיו"ר הוועדה החדשה של הכנסת לשירותי דת. אזולאי התייחס למאבק שלו ושל המפלגות החרדיות נגד הרפורמה בכשרות ועל הדרך נתן "עצה" לחברת הכנסת והזהיר אותה שלא תסיים כמו מי ששימשה כמזכ"לית המפלגה, פאינה קירשנבאום. 
בדיון על הצעת חוק מסגרות תקציב המדינה המתנהל בימים אלה במליאת הכנסת, ח"כ ינון אזולאי נאם: "יוליה, משתמשים בך, תסתכלי על הקשרים שיש לבוס שלך אביגדור ליברמן ולמתן כהנא ובנט עם הרב סתיו וצוהר שבשבילם קם החוק הזה". 
אזולאי המשיך את דבריו ואמר: "תבדקי שלא יהיה פה פאינה מספר 2. תבדקי שאת לא בדרך לשמה, שלא צוחקים עלייך, תבדקי את זה יוליה מלינובסקי, לא סתם נתנו לך. את הולכת ומתפארת בזה. גם פאינה הלכה והתפארה בהסכמים הקואליציוניים שלה ואיפה היא היום?"
 
כזכור, דבריו של ינון אזולאי נגד יו"ר הוועדה לשירותי הדת לאחר סערה קטנה שעוררה בשבוע שעבר כשהעלתה לעמוד הטיקטוק שלה שבו לטענת התקשורת המגזרית "לעגה לכשרות", בסרטון שעלה מלינובסקי יושבת בלשכה וקופצים הסמלים של הכשרויות השונות מלינובסקי שוללת את כולם מלבד סמל שעליו כתוב "בד"ץ בהשגחת מלינובסקי" ומיד עולה כיתוב "פותחים את הכשרות לתחרות".
מלינובסקי גם התראיינה לרדיו צפון ואמרה דברים שיצרו מתח נוסף בקרב שומרי הכשרות: "הרפורמה חשובה לעם ישראל, שתהיה כשרות טובה כי הכשרות בארץ לא מי יודע מה, חשובה לייבוא, למועצות הדתיות שיקבלו תקן, חשובה למשגיחים והסדרתי בחקיקה מקצוע של משגיח עם לימודים ותעודה, וגם הסדרת יחסי משגיח-מושגח. היא צורחת גוואעלד כי הם לא רגילים שמדינת ישראל מעיזה להתעסק איתם. אנחנו מעיזים ואני לא מפחדת. יש הר של כסף מאוד גדול, והם לא אוהבים שמישהו נכנס להר הזה, וניכנס באמ-אמא שלהם כי אי אפשר להמשיך".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא חוקרים את ליברמן?
    ר 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הצדק? תיק נגד שמאלן או מישהו שלא מתאים לאג'נדה הרדיקלית של התקשורת - לא יקבל תמיכה תקשורתית...
    סגור
  • 1.
    אזולאי, שכחת באיזה כלא היה כלוא האליל שלך דרעי?
    עמוס 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    8 4
    שניזכר במורשת אנשי ש"ס שפגשו את הכלא מבפנים? אתה האחרון שיכול להתבטא בנושא.
    סגור