תקשורת ומדיה

במרצ ציינו את רצח רבין: "מכשירים קרקע לרצח הבא"

בצל ההצבעות בכנסת על אישור תקציב המדינה, מפלגת מרצ ציינה את 26 שנה לרצח רבין בטקס זיכרון בכיכר שבו השתתפו יו"ר מרצ לשעבר יוסי ביילין והשרים של המפלגה: ניצן הורוביץ, תמר זנדברג ועיסאוי פריג'. זנדברג: "כשמפחדים להגיד שלום, הרוצח מנצח"
מערכת ice |  1
יו"ר מרצ ושר הבריאות, ניצן הורוביץ בטקס לציון רצח רבין (צילום תומר נויברג, פלאש 90)
מפלגת מרצ ערכה הערב (חמישי) טקס לציון 26 שנה לרצח רבין במקביל להצבעות לאישור תקציב המדינה לשנת 2022 והדיון בוועדת הכספים שעורר סערה. בטקס השתתפו יו"ר מרצ לשעבר יוסי ביילין והשרים של מרצ: שר הבריאות ויו"ר המפלגה ניצן הורוביץ, השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג והשר לשיתוף פעולה אזורי עיסאוי פריג'. עיקר הדברים שנשאו עסקו בכך שיש הסתה לרצח וכי חשוב לשמור את השיח על השלום.
יו"ר המפלגה, השר ניצן הורוביץ אמר: "יש מי שמנסה להפחיד, להלך אימים, לפלג ולהקצין. מול המחנה שלנו ניצבת מכונת הסתה משומנת ומהוקצעת שמייצרת תעמולה שקרית ומסוכנת, שכל מטרתה להציג את הצד השני, אותנו כאויבים, כטרוריסטים, כמחבלים". 
 
הורוביץ המשיך: "כשהם צועקים 'תקציב עם דם על הידיים' ו-'עבאס הוא חמאס', כשהם מעלילים עלילה שפלה שהממשלה הזאת מעבירה כסף מתקציב המדינה לחמאס – הם מכשירים את הקרקע לרצח הבא. אני מתחייב כאן שמרצ תמשיך להיאבק לקידום פתרון מדיני לבלימת ההתנחלויות ותעמוד נגד כל ניסיון לחבל או לפגוע בסיכוי להגשים את פתרון שתי המדינות. אני מתחייב כאן שלא נירתע, ונמשיך בדרך רבין, ללא פחד".
השרה זנדברג הוסיפה: "כשאנחנו מפסיקים לדבר על השלום אנחנו נותנים לרוצח לנצח. כשאנחנו מפחדים להגיד שלום אנחנו נותנים לרוצח לנצח. כשאנחנו מנסים לשנות טרמינולוגיה רק כדי להתחנף – אנחנו נותנים לרוצח לנצח. אסור לתת לו לנצח."
גם השר פריג' שינה את אותו הקו של זנדברג והורוביץ ואמר: "בזכות החוק הנורבגי אנחנו כאן יחד איתכם, זוכרים את רבין ודרכו. במקביל שאר חברינו בכנסת מצביעים על התקציב ומביאים תקווה למדינה. יום בו הזיכרון והתקווה שלובים זה בזה. יצחק רבין ב-1992 היה הראשון שהקים ממשלה בתמיכת הגוש החוסם של המפלגות הערביות והיום הגוש החוסם הפך לקואליציה כאשר תמיכת חברי הכנסת הערבים בממשלה הוציאה את ישראל מהמשבר הפוליטי הגדול בתולדותיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרלובתוסיק להורוביץ שלנו, מישהו מוכן לחממו? (ל"ת)
    רננה 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור