תקשורת ומדיה

סערת דודי אמסלם: כתב דה מרקר התנצל ושינה כותרת

הסערה סביב דבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם בריאיון לאתר הכלכלי "דה מרקר" עוררו סערה שבסיומה: כתב האתר התנצל ושינה את הכותרת
מערכת ice |  6
דה מרקר שינו כותרת (צילום צילום מסך)
אחרי שדבריו של דודי אמסלם בריאיון ל"דה מרקר" עוררו הערב (שבת) סערה דרמטית. באולפן שישי חשף אתמול המגיש דני קושמרו דברים שצוטטו מנאום שנשא חבר הכנסת דודי אמסלם במפגש "ספייס" בטוויטר ועלו לכתבה של רותם שטרקמן בדה מרקר, שם יצא בהתבטאויות קשות נגד הממשלה הנוכחית ונגד גוש השמאל ואנשי השמאל בישראל.
במהלך השבת התעוררה סערה סביב התבטאויותיו של חבר הכנסת מטעם סיעת הליכוד דודי אמסלם. העניין התעורר אחרי שאתמול במהלך אולפן שישי בקשת 12 צוטט המגיש דני קושמרו דברים של חבר הכנסת ממפגש וירטואלי שנערף בטוויטר, "ספייס", בו יצא אמסלם נגד הממשלה הנוכחית ונגד השמאל, כשהטענה המרכזית מייחסת לאמסלם אמירה קשה בה הוא קורא להכניס את אנשי השמאל והממשלה למכלאות. בתוך כך, הוגשה היום תלונה במשטרה על ידי פעילת שמאל שנכחה במפגש הטוויטר בו תקף אמסלם את הצד השמאלי של המפה.
 
רותם שטרקמן שהעלה את האייטם בדה מרקר התנצל בדף הטוויטר שלו וכתב: "אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה". 
שטרקמן חשף גם מה שאמסלם באמת אמר: "אנחנו צריכים להיות מפוקחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין".
שטרקמן הוסיף: "אתקן גם את האייטם באתר TheMarker. כתבתי את זה ביום רביעי, מאז לא קיבלתי הערה או בקשה לתיקון מאף אחד (גם לא מאמסלם ואנשיו). כעיתונאי הדיוק והאמת חשובים לי וצר לי על הטעות. מתנצל בפני ח״כ אמסלם וכן בפני כל מי שהוטעה מהדברים".
ואכן הכותרת של דה מרקר שונתה בשעה 20:03. לכותרת שונה שבה השאירו את הציטוט על "נדרוס את בג"ץ" ובמקום לשלוח את השמאלני למכלאות כתב שטרקמן: "כנופיה מטורפת השתלטה על המדינה"
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דודי אמין אמסלם דאדא
    אידי אמין 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. רעי זה לא חלום ,לא אגדה לא ימינה ,גם לא עבודה איילת שקד,מרב מיכאלי אני לדודי ודודי לי פזמון : שמענה קולי צילה ,עדה מנסור עבאס לא שואל "מין האדא ?" אין עוד אקזמפלאר כמוני, נאדא דודי אמין אמסלם דאדא ב. מכופפי בננות "המקור" ו"עובדה" עוד יתיישרו אצלי בפקודה הגברת חיות וכל בג"ץ עוד יאכלו אצלי הרבה חצץ פזמון : ג. עוד תגידו כולכם לדודי תודה גם בימינה גם בעבודה כי אני לא חמוץ ואני לא שלילי אני לדודי ודודי לי
    סגור
  • 4.
    אמסלאם שר הסייבר לשלוח אותו לחלל משוגע
    אבו יאיר 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משוגע לא יודע אם אברבנאל יקבלו אותו
    סגור
  • 3.
    גם לאחר תיקון הכותרת, דבריו של דודי חמורים דיים לגינוי.
    תדהמה וזעזוע 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא הייתה כאן עלילה. מי שמעיד שביבי הוא השליח של הקב"ה לוקה בתפיסת מציאות מעוותת. מעניין מאיין קיבל דודי את המידע לגבי המינוי האלוהי של ביבי. כידוע, מאז שחרב בית המקדש, הנבואה ניתנה לשוטים. עקרי דבריו של הח"כ מעידים לכאורה על אדם שלא מאמין בדימוקרטיה ומוכן למוטט את אושיות המדינה, הרשות המבצעת, הרשות השופטת, מערכת החוקים השיוויונית. הכל מותר, אין חוקים שהם בלתי חוקיים בעליל. מותר לשלול חופש, שכר כדי להשיג ציות. איראן כבר כאן, בשביל מה צריך את צה"ל?
    סגור
  • 2.
    לתבוע את שוקן ולעשות לו חוקן. עמוק (ל"ת)
    התנצל?? 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 1.
    האמת יצאה לאור: דודי אמסלם הוא אדם רך, עדין וממלכתי
    רם כנר 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    15 5
    בחייאת, נו... אז הכתב טעה בשורה אחת. ביג דיל. זה לא הופך את מי שמתבטא כמו בהמה כל שני וחמישי לפודינג שמנת.
    סגור
  • חחחחחחחחח האיש משוגע בושה וחרפה
    מזנוניהו 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משוגע עם דיפלומה
    סגור