תקשורת ומדיה

בנט חסם אב שכול בטוויטר ושילם ביוקר בכמות העוקבים

ראש הממשלה חסם בחשבונו את הרצל חג'אג' שמוכר גם כפעיל ליכוד, מיד כמה מחאה על המהלך והוא איבד מאות רבות של עוקבים כולל חברי כנסת ועיתונאים, האם ההתנצלות שלו והסרת החסימה שמה סוף לסכסוך?
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
נפתלי בנט גרם אמש (ראשון) לסערת ענק ברשתות החברתיות. בעקבות העובדה שנחסם חשבונו של האב השכול ופעיל הליכוד הרצל חג'אג' להגיב בטוויטר של ראש המשללה, קמה תנועת מחאה שמטרתה לחסום את חשבונו של בנט.
חג'אג' כתב: "גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט שידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"מ תומכי המחבלים עם האמת בפנים עכשו הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".
 
בתוך דקות איבד בנט מאות ובהמשך אלפי עוקבים מחשבונו כולל אנשי ציבור בולטים. בצלאל סמוטריץ' חברו לשעבר במפלגה התניע בכנסת את המהלך וכתב: "בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. זו התשובה שלי. מוזמנים להצטרף". הצטרפו אליו עמיחי שיקלי ממפלגתו של בנט ימינה, וכן גם ח"כים מהליכוד כמו גלית דיסטל אטבריאן, אמיר אוחנה, פטין מולא ועוד.
 
גם אנשי תקשורת הצטרפו למהלך, בועז גולן מערוץ 20 טען: "בנט חסם את ההורה השכול הרצל חג׳ג׳. קיבלתי את המלצת סמוטריץ׳ שחסם בתגובה את בנט. חסמתי גם אני את הנוכל מרעננה".
אחרי מספר שעות, החסימה השנויה במחלוקת הוסרה, כאשר צוות הדיגיטל של ראש הממשלה הסיר את החסימה וחג'אג' יכול היה להגיב שוב לבנט: ״החסימה נעשתה בתום לב ובטעות. מיד כששמו לב החסימה הוסרה ונשלחה התנצלות למשפחת חג׳ג׳", נמסר מסביבת רוה"מ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה מחאה? מה קורה עם העברית?
    אור 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא עושה הגהה על התוכן?
    סגור
  • 1.
    חרבנט
    יוספוס 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמאי ללא תקנה.
    סגור