תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס זועמת: "העביר את חבריי בתקשורת על דעתם"

ברקע המתקפה הזועמת כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט ורעייתו, לאור החופשה המשפחתית שיצאה אליה עם ילדיהם, ג'ודי שלום ניר מוזס תוקפת את אנשי התקשורת, "לא זוכרת כזה חרון אף כשמשפחות הנשיא, רוה״מ וכו עברו על הפרת הנחיות"
מערכת ice |  8
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ג'ודי ניר מוזס)
סערת גילת בנט עדיין לא שכחה, אחרי הנסיעה לחופשה משפחתית בחו"ל והזעם הרבה שהופנה כלפי בנט והחלטת משפחתו, יש דווקא מי שמתייצבים לצידה של אשת ראש הממשלה ומפנים את הזעם דווקא לצד המבקר.
נזכיר, כי אתמול דוברו של נפתלי בנט פרסם הודעה ובה נמסר כי אשת ראש הממשלה וילדיו יטוסו לחופשה בחו"ל, "החופשה תוכננה מבעוד מועד", נכתב בהודעה, "אך בוטלה נוכח ההחלטה להגדיר את מדינת היעד כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה בהתאם להנחיות. משפחת בנט תפעל על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל".
 
לאור העובדה שמסר ימים קודם, לאור החשש מהתפרצות וריאנט האומיקרון ביקש בנט בהצהרתו מהציבור הישראלי שלא לנסוע לחו"ל. הסתירה בין הדברים עוררה גל של ביקורות קשות ועליה בלתי מחמיאה של הפרשה לכותרות כלי התקשורת.
 
מי שהתייצבה הבוקר לצידה של הגברת בנט היא ג'ודי שלום ניר מוזס שפרסמה ציוץ תקף על העניין ואף יצאה בהתבטאות קשה כלפי אנשי התקשורת, "איפה כל הפמיניסטיות השותקות כשמתייחסים לגילת בנט כחפץ?" כתבה אשת התקשורת, "עניין הנסיעות לחו״ל הוא המלצה בלבד, לא הנחיה מפורשת. זכותה של בנט להתעלם מההמלצה. לא זוכרת כזה חרון אף כשמשפחות הנשיא, רוה״מ וכו עברו על הפרת הנחיות. מדובר בהמלצות. הרצון העז להוכיח לעולם אובייקטיביות העביר את חבריי בתקשורת על דעתם".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ג'ודי את כנראה רגילה לשחיתות השלטונית
    מיכאל 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל בנט ושותפיו התפארו שהם שונים לגמרי מביבי והרבה יותר יהוו דוגמא אישית ו"באו לעבוד"
    סגור
  • 7.
    כדאי לה להחליף מקצוע
    קרול 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורים בפתח ושתתחפש לצבאי
    סגור
  • 6.
    תגובה
    צוקי 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צגובתך עלובה לדעתי , היא לא חפץ היא אשת ראש ממשלת ישראל ואמורה לייצג אותו בכבוד ולא לרמוס אותו .
    סגור
  • 5.
    ג’ודי את אישה צבועה
    יעל 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נאה דורש נאה מקיים ,זה ראש הממשלה שהגדיר מצב חרום ונא לא לטוס לחול אלו מילותיו,וכן לא יזיק לאשתו פעם אחת להקשיב לו. בנושא המעון גם החליטה,לא כול דבר היא חייבת להחליט. שבעלה החליט ללכת לפוליטיקה ,היא ידעה בדיוק מה ההקרבה . אז ג’ודי תסתמי הכי טוב לכולם.
    סגור
  • 4.
    צודקת
    ג 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמנם יש טעם לפגם בנסיעה אבל מכאן ועד ההתנפלות עליה המרחק רב לשם שינוי יש אשת ראש ממדחה שלכ דותה לשוכרה, לא מתימאת בעובדים, לא עושקת את המדינה, לא מכבדת מתנות לא דוחפת את הכף בניהול המדינה צריך לקבל את מה שאמר בנע ולעבור הלאה. הביהיסטים הפכו הנוכלות והפרזיטיות תוך ניצול אוצר המדינה כקופת הבזבוזים לנורמה מקוהלת. אם מפריע להם שאישתו של בנט נסעה על חשבונה שיתפוצצו ויזקו אצ השארים שלהם לפח.
    סגור
  • 3.
    משפחת בנט
    ארז צח 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה ההתחלה של הסוף. היא לא מעוניינת בכל המשחק הזה של בעלה . לילדים שלה אין אבא ויש לו ילדים קטנים. אין לה פרטיות וכל הזמן יש לה מאבטחים צמודים לתחת שלה. היא לא רוצה את זה וממש לא בחרה את זה. ולכן היא ממש מסכנה ורוצה להיות באנונימיות ולחזור לשם. נפטלי עשה מה שהוא רוצה מבלי לחשוב מה המשפחה שלו אומרת על זה. היא תעזוב אותו בסוף.
    סגור
  • 2.
    גודי השרלילה
    איציק 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נערת הליווי של חוקרי המשטרה שוב מראה שאים אביה לא היה מוזס היתה בטוח רוקדת על עמוד בפוסיקט
    סגור
  • 1.
    גודי איבדה את הצפון
    שלמה 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה שאת חלולה ורדודה את קוראת לעצמך אשת תקשורת
    סגור