תקשורת ומדיה

משה אבוטבול תוקף את התקשורת: "כשיודעים לאתרג, הם מאתרגים"

ח"כ משה אבוטבול מש"ס תקף את התקשורת במליאת הכנסת לאחר סיקור התקרית של גילת בנט וסערת הטיסה שלה לחו"ל לעומת ביקורות על שרה נתניהו. אבוטבול: "על כל דבר שהיא רק עשתה, מייד התנפלות כזו ואחרת. כל מיני המצאות, ספינים ודברים"
מערכת ice |  3
משה אבוטבול (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
ח"כ משה אבוטבול מש"ס התייחס היום (רביעי) בנאומו במליאת הכנסת להבדלים בסיקור התקשורתי בין הממשלה הקודמת לממשלה הנוכחית. לדבריו של אבוטבול, עיקר הביקורת שלו מגיעה לאחר ההבדלים בסיקור של נסיעת רעיית ראש הממשלה, גילת בנט, לחוץ לארץ בניגוד להנחיות ראש הממשלה להתמודדות עם האומיקרון. לעומת אופי הסיקור של שרה נתניהו בסוגיות שונות.
נזכיר כי בראיון לאתר ice, אבוטבול יצא נגד התקשורת והתייחס לקיצוץ השעות של יעקב ברדוגו: "אמא רוסיה לא מתה. אנחנו מקבלים את מה שהיה עיתון פראבדה ברוסיה דאז ששמה כותבים רק מה שהממשלה אומרת ואין להכניס דברים אחרים, זה העיתון היחידי שהיה מותר לקרוא. כנראה שפה בממשלה רוצים לעשות לנו הנדסת תודעה שאנחנו ניישר קו עם השטויות שהם עושים, הגזרות שהם רוצים". 
אבוטבול פתח את נאומו במליאה ואמר: "אני רוצה לדבר על איפה ואיפה שקיימת בתקשורת שלנו. אני לא יכול להבליג מול אותם קולות שמנסים לבוא, להגיד שיש הבדל בין דברים מסוימים. ראינו, לפני שבוע, כאשר רעיית ראש הממשלה החליטה לטוס, גם בלי לספור את מה שאמר בעלה , ראש הממשלה, בניגוד להוראות, בניגוד לכל הדברים האלה. תפסה מטוס, נסעה לחו"ל. אני חושב שרק ניסו בתקשורת לבוא ולהעלות את הנושא הזה, פתאום אחת השדרניות דנה וייס, בקול כזה מנומס: בישראל 2021 ,אולי לא נדבר על נשות ראש הממשלה והנשיא. דבר מאוד יפה. אני ממש נרגש כ"כ לשמוע את זה".
 
אבוטבול המשיך בביקורת על התקשורת: "אבל אנשים שוכחים שבעצם במשך שנים רבות, ואני כאן אומר את זה, רמסו את כבודה של מי שהייתה אשת ראש הממשלה הקודם. ראינו איך שידעו לשתות את דמה בקשית. על כל דבר שהיא רק עשתה, מייד התנפלות כזו ואחרת. כל מיני המצאות, ספינים ודברים. אפילו עשו פיצוחים מגלידת הפיסטוקים של משפחת נתניהו. שם הכול היה בסדר. לא שמענו מילה וחצי מילה. למה? כי כשיודעים בתקשורת לאתרג, הם מאתרגים. ומי שחושב שאתרוגים ואיתרוגים קשורים רק לחג הסוכות, מתבלבל. מסתבר שגם בחג החנוכה ישנם איתרוגים לאנשים מסוימים. בין האנשים האלה, כנראה גם ראש הממשלה בנט".
לאחר מכן, ח"כ אבוטבול תהה: "ולמה באמת הוא זוכה לאיתרוג? רק בגלל דבר אחד, שהוא עדיין לא מספיק קולט את זה. הוא לא מספיק קולט שהוא עושה את העבודה השחורה לכל ראשי השמאל; לכל אלה שחיכו לזה במשך שנים שלמות; הוא מקעקע בצורה הטובה ביותר את שארית היהדות במדינה היהודית שלנו. הוא יודע לעשות את זה הכי טוב, לכן הם סומכים עליו. לכן הם גם מגבים אותו. לכן הם גם כן מאתרגים אותו – אנחנו רואים איך הוא עושה את העבודה הנפלאה ברפורמת הכשרות".
אבוטבול המשיך: "הוא מוחק כל זיקה וזיק בין מה שנקרא כשר לבין מה שנקרא הלכה. יש לו שליחים טובים , גם הטייס המפורסם מתן כהנא שעושה לו את זה ממרחקים. עוד דבר אחרון , שלא נשכח שהם מאת רגים אותו גם בגלל הכותל, גם בגלל הגיורים . אבל אנחנו פה, אדוני היושב -ראש, נמצאים פה כדי לעשות את הכול כדי להגן על קודשי ישראל. ואני קורא לכל התקשורת: אנא, אם אתם צבועים, תהיו צבועים, אבל לפחות תהיו צבועים בצבע יפה. תודה רבה".
צפו בנאום במליאה: 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערבי בן דת משה
    אבי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנשק קמיעות ומשתטח על קברים. חסיד הבאבות ילמדנו בינה?!?!?!
    סגור
  • 2.
    כששרה נתניהו טסה עם אבנר לאוסטרליה המדיה היתה בשקט
    בני 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז למה הוא קופץ?
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד להוציא את הערמומיםמן האש.
    אור 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם ימשיכו כי עארק העלו מחירו אז כי שר האוצר היה לפיד. ואת הוויסקי הורידו. זוכרים לא השתנו כי לועגים לספרדים כאילו רמה אחרת נמוכה. הכל יתהפך והתהפך מי שמזלז בסוף מחפש מעילו להתכסות
    סגור