תקשורת ומדיה

בני גנץ יחטוף קנס באלפי שקלים? טיבי: "שווה בדיקה"

שר הביטחון נצפה משוחח עם חברת הכנסת רון משה, בזמן שהוא אמור להיות בבידוד מוחלט מאחר וחזר מחו"ל זמן קצר לפני ההצבעות בכנסת, ח"כ משה ארבל טען: "זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 שקל", סגן יו"ר הכנסת הבטיח: "יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
האם שר הביטחון בני גנץ בדרך לספוג קנס בגובה 5,000 שקל בגין הפרת בידוד? חבר הכנסת מש"ס משה ארבל טען אמש (שני) על דוכן הנואמים במליאה כי גנץ שחזר מחו"ל רגע לפני ההצבעות, נועד עם חברת כנסת אחרת בעוד הוא אמור להיות בבידוד מוחלט, דבר שלטענתו חורג מההנחיות ואמור לזכות אותו בקנס.
ח"כ משה ארבל שדיבר בתקיפות מליאה אמר שראה ששר הביטחון בנימין גנץ, ששב לפני כשעה מחו"ל, וחייב בידוד, יושב במרחק פחות משני מטר מח"כ יעל רון משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. לטענתו זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 שקל.
 
לדבריו, שר הביטחון שוחח עם חברת הכנסת יעל רון בן משה בזמן שהוא אמור להיות ״בבידוד״ ביציע השקוף במליאה לצד נפתלי בנט שגם הוא חזר מחו"ל. אך השר ישב לכאורה בחדר והח"כית ישבה על כיסא מחוץ לחדר כשהחדר היה פתוח וכשבין השניים היה מרחק של פחות משני מטרים ולמעשה הופרו תנאי הבידוד
סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי אמר על כך: "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה