תקשורת ומדיה

דרוקר חשף, בליכוד האשימו: "שקרי ומגוחך" ולמה הרמטכ"ל ספג?

העיתונאי פרסם במהדורת חדשות 13 כי אביב כוכבי פנה שלוש פעמים לנתניהו בבקשה לתקציב עבור תקיפה באיראן וסורב, אורן חזן: "הפרסום הזה לא יותר מבולשיט", הח"כ לשעבר איתן כבל הפנה חיצים לרמטכ"ל: "הוא ויוסי כהן עסוקים במהלך הבא", יואב לימור: "הקמפיין של כוכבי מהמגוחכים שנראו" ואיך ציון נאנוס הפתיע?

מערכת Ice |  9
בנימין נתניהו ורביב דרוקר (צילום סיון פרג', דף פייסבוק)
רביב דרוקר חשף אמש (שני) במהדורת חדשות 13 כי הרמטכ"ל כוכבי פנה לא פחות משלוש פעמים בין השנים 2020-2019 לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בבקשה להקצות תקציב להכנה לתקיפה באיראן, אך סורב בכל הפעם על ידיו בטענה כי לא אושר תקציב מדינה.
על פי התגובה הרשמית של הליכוד: "התדרוך הערב בערוץ 13 הוא מגוחך ושקרי. בניגוד לנטען ראש הממשלה נתניהו הוא זה שדרש תקציב נוסף לתקיפה באיראן ונענה על ידי צה״ל בשלילה. צה״ל הבהיר שאין באפשרותו להקצות משאבים לכך מתוך תקציב הביטחון הקיים על אף שעמד על כ-60 מיליארד שקל".
 
חבר הכנסת לשעבר בליכוד אורן חזן טען: "מ2015 ועד 2019 כל בקשה בעניין האיראני לא רק שהתקבלה בברכה אלא קודמה בכל הכוח. אז נכון שאני לא יודע מה קרה אחרי שעזבתי את ועחו"ב אבל לאור התנהלות נתניהו בנושא בשנים ההם, וגם אלו שקדמו, תרשו לי להעריך שהפרסום של דרוקר הוא לא יותר מ B.S! ואגב, יש היתכנות לתקיפה ודי לחכימא ברמיזא...".,
חבר הכנסת לשעבר איתן כבל התראיין ל-103FM והסביר: "על פרסום 'חדשות 13' לפיו הרמטכ"ל ביקש תקציב לתקיפה באיראן וסורב על ידי נתניהו: "אביב כוכבי, יוסי כהן, הם אנשים עם אספירציות פוליטיות. כל אחד מתחיל להכין לעצמו את המערכה הבאה. הם כבר עסוקים במהלך הבא".
 
ציון נאנוס הפתיע: "מדי פעם צריך להחמיא לנתניהו שב2019 כבר הבין שתקיפה של צה״ל לחיסול פרוייקט הגרעין האיראני היא הזייה שלא תתממש וחבל להשקיע בזה עוד מיליארדים מקופת המדינה. (ובעצם אמר לכוכבי- אם זה כל כך חשוב תוכל למצוא מימון בתוך תקציב הביטחון העצום)".
 
גם יואב לימור בחר לצאת נגד העיתונאי: "הקמפיין הזה שכוכבי מוביל בשבועות האחרונים הוא מהמגוחכים שנראו פה. אם הוא סבר שמדובר באיום קיומי, היה עליו להפנות לכך כסף מתוך תקציב צה''ל. עניינית, בתקופתו העמיק הבור במוכנות לתקיפה באיראן.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ביבי גם הכחיש שנתים ורק כשנחשף הודה שאישר צוללות למצרים (ל"ת)
    להאמין? הכול מתועד 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תפקידו של דרוקר הוא להפיץ פייק ניוזד נגד נתניהו
    מוישה גרוייס 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכל מחיר, ומאחר ואין לו חומרי-אמת הוא נאלץ להמציא "מידע" או לפרשנו בצורה מגמתית והפוכה מהאמת. מדובר בבולשביק שרוף שעשה את כספו משנורר שליקט ממדינות זרות וגורמים אנטי ציוניים והקים כל מיני אגודות שקר שמאלניות כמשאבות כספים מעוכרי ישראל. ממליץ לא להאמין לשקרן!!!!
    סגור
  • 5.
    אורן חזן רוצה לתפוס כותרת.חזן לא היה בכנסת ב2019
    הטבח השבדי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם לחזן יש הוכחות שרביב לא דובר אמת,שיוכיח.בינתיים מי שמדבר בול שיט זה אורן חזן.רגילים לשקר בשביל כותרת.איש אומלל.
    סגור
  • 4.
    לא מאמינה לדרוקר. (ל"ת)
    שיר 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    את ביבי מעניין רק השררה, מתנות ומאבטחים לטרלללה ופוסיקט
    אפרת 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הגרעין האירני? אולי בהזדמנות אחרת, אחרי שהבעיות הבאמת חשובות לו יטופלו.
    סגור
  • 2.
    למי תאמינו: לביבי או לדרוקר? אני מאמין לדרוקר - והסיבה?
    שימי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    16 4
    הרוב המוחלט של הסקופים של רביב דרוקר התגלו בדיעבד כמדוייקים, בעוד שהרוב המוחלט של הספינים של ביבי התגלו כשקרים מוחלטים, חצאי אמיתות, סילופים, חרטוטי יחסי ציבור, בבל"ת והסתות. כשזה המצב, הבחירה קלה מאד. מישהו בכלל מופתע?
    סגור
  • שקר. כל עניין הצוללות התברר כשקר אחד גדול
    מוישה גרוייס 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסך הכל היה אולי שלקח כסף לעצמו, אבל דרוקר התנפל על קרובים של נתניהו ועל נתניהו עצמו. אפילו פרקליטת הממשלה המושחת לא הצליח לגבר קומץ עדויות אמינות כדי להיטפל לנתניהו.
    סגור
  • 1.
    המסכה נפלה, האיפור נזל, ה-FAKE התגלה: ביבי הפקיר אותנו
    גד שמיר 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מסתבר שכל הלהג האינסופי שלו מול אירן לא תורגם למעשים ולתקציבים בשטח. הכל היה מופע יח"צנות אחד גדול. ככה זה כשמפקידים את בטחון המדינה ועתידה בידי נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים.
    סגור
  • איזה שטויות. למה אתה מפחד מהאמת ודבק בשקר? (ל"ת)
    אליצור ק. 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור