תקשורת ומדיה

מגישת הכל כלול נגד אסם: "תפסיקו לקנות מוצרים שלהם"

סיון כהן בפוסט נחרץ בפייסבוק: "תפסיקו לקנות!! כן כן, אתם הכוח לגמרי בידיים שלכם, אתם תראו שאם הצרכנים בישראל יפסיקו להיות פראיירים-לא רק שהמחירים לא יעלו, הם יירדו תמשיכו לקנות? המחיר רק יעלה!"
כפיר אדר |  5
סיון כהן סבן (צילום ענבל מרמרי)
לאחר ההודעה של אסם אמש (שלישי) כי תייקר את מוצרי החברה בשיעור משמעותי, החלה ביקורת קשה מצד עיתונאים על ההחלטה, בטח לאור העובדה שהגרפה הרוויחה מאות מיליוני שקלים בשנה החולפת.
מגישת הכל כלול העיתונאית סיון כהן תקפה: "בוקר טוב לכם-המוצרים שאתם רגילים לקנות שוב מתייקרים, למה? כי אפשר! למה? כי אתם תמשיכו לקנות ותשלמו יותר, למה? כי אסם היא חברה רווחית מאוד כבר המון שנים ולמה לא להגדיל את הרווחים עוד יותר אם אפשר למה? כי כולנו פראיירים".
"למה פראיירים? כי זה ממש לא רק אסם. היבואנים והחברות עושות כבר שנים צחוק מהצרכן הישראלי ואתם שותקים ומשלמים את המחירים הגבוהים בעולם על מוצרי צריכה פשוטים או עבור דאורדורנט שבכל מקום אחרים על הגלובוס נמכר בחמישית מהמחיר שמשלמים פה. אז מה עושים? יש לכם כוח!!!! פשוט תראו להם אותו!".
 
"אסם מעלה מחירים? תפסיקו לקנות את המוצרים שהתייקרו. יש המון תחליפים על המדף
חברה אחרת עושקת אתכם? תפסיקו לקנות!! כן כן, אתם הכוח לגמרי בידיים שלכם, אתם תראו שאם הצרכנים בישראל יפסיקו להיות פראיירים-לא רק שהמחירים לא יעלו, הם יירדו תמשיכו לקנות? המחיר רק יעלה!".
 
גם יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון תקף את החלטת אסם בראיון ל-103FM ואמר: "(כחול לבן) קורא לחרם על אסם: "גוף שמחזיק בעשרות אחוזים ממוצרים מסוימים וחושב שאנחנו בכיס שלו, ושחושב שהוא יכול באופן שרירותי לעלות מחירים מתי שבא לו - צריך לשלם מחיר על זה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא קונה פסטה
    אני 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוקחים ביצה שמים קמח לשים היטב מרדדים ופורסים דק דק מקבלים פסטה בשנקל ועוד טרייה וחוסכים את כל הניילונים אריזות ומדינה נקייה יותר, וכל דבר נ יתן להכין בבית
    סגור
  • 4.
    חרם
    אור 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודקת לעשות חרם על חברות הענק שמעלים מחירים פשוט תאוות בצע מגעילה
    סגור
  • 3.
    צודקת כל הכבוד - תמשיכי ותצליחי (ל"ת)
    535 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    חרם:
    אלי 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שמעלים מחירים הכוח בידיי הציבור להמשיך לקנות או לחפש חלופה ככה הם ילמדו להעריך את הכוח של הציבור.ול ערי "פרייארים לא מתים רק מתחלפחם".
    סגור
  • 1.
    אני קונה פסטה ברילה: איטלקי אמיתי, איכותי וגם זול ותר
    רותי חמד 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    11 1
    השתן עלה למנהלי אסם לראש. תיכף גם הם יבינו את זה כשיקלטו שהסחורה שלהם נרקבת על המדפים.
    סגור