תקשורת ומדיה

זהבה גלאון תוקפת: "שקד תזרוק את הציבור הערבי לכלבים"

חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון, תוקפת את החלטת שרת הפנים איילת שקד לקדם חוק אזרחות חדש שמשמעותו "שישראל איננה דמוקרטיה", ומזהירה את בנט ולפיד שאם יאפשרו לשקד לזרוק את הציבור הערבי לכלבים - לא תהיה להם ממשלה אחרי הבחירות
מערכת ice |  6
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, תוקפת הבוקר (שני) את החלטתה של שרת הפנים איילת שקד, להעביר בתור חודש חוק אזרחות חדש, חוק שכבר עבר בוועדת שרים לחקיקה "ויישמרו בו הסעיפים הגזעניים שהיו בחוק המקורי".
נזכיר, החוק אותו מבקשת שקד להעביר נועד למעשה למנוע מעמד בישראל לפלסטינים הנשואים לישראלים. אך על אף שהחוק בוטל, לדברי גלאון בטור שכתבה באתר הארץ, שקד סירבה לאפשר איחוד משפחות פלסטיניות בלא כל סמכות חוקית: "1,680 בקשות הוגשו מאז ביטלה הכנסת את החוק, ובהנחיית שקד סירב משרד הפנים לדון בבקשות האלה, והמשיך לפעול כאילו החוק בתוקף", כתבה חברת הכנסת לשעבר.
 
מדוע יש צורך בחוק האזרחות? לדברי גלאון החוק תמיד הוצדק באמתלות ביטחוניות, אך למעשה "החוק אינו מגן על ביטחון ישראל, ולא נועד לכך מעולם. הוא נועד לשכך את הפחדים הדמוגרפיים של היהודים הישראלים". יו"ר מרצ לשעבר מביאה גם את דברי שר החוץ לפיד שאמר שלא צריך להסתתר מהמהות של החוק: להבטיח רוב יהודי במדינה.
על דברי לפיד תוקפת גלאון בחריפות: "המשמעות של דברי לפיד היא שישראל איננה דמוקרטיה. יש בה מיעוט גדול, ילידי, שהזכויות שלו תמיד ייפלו מזכויות הרוב. הוא לא יוכל להגשים את זכויותיו המשפחתיות ולא יוכל לשאוף לאושר".
 
הפעם, אומרת חברת הכנסת לשעבר, יש ממשלה שונה. ממשלה שיש בה גם לראשונה מפלגה ערבית ולאזרחי ישראל הערבים יש חלק בה. אם שקד תדבק בהחלטתה, מזהירה גלאון, ולמעשה "תזרוק את הציבור הערבי לכלבים", על בנט ולפיד לדעת שלא תהיה להם ממשלה אחרי הבחירות. הכדור בידיים שלהם.

גלאון בעימות עם שמחה רוטמן. מן הארכיון. צילום מסך
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גלאון
    ציוני תמיד 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבה גלאון מדברת את הרסת את מרצ לגמרי את עוד מדברת בשביל זה לא אצביע לעולם ועד מרצ אתם החלקתם שם בגדול לא מענין אותכם כלום וכלום רק נגד הציונות
    סגור
  • 5.
    גלאון זורקת יהודים לכלבים (ל"ת)
    בגדי המלך החדשי 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    זהבה יקרה מאיזה כסף הם קונים נשק(שלא היה מבייש בסיס צבא (ל"ת)
    מכוניות פאר גם 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    וטוב שכך (ל"ת)
    M 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בעזרת השם שתעשה זאת
    יורי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מתגעגעים לרשעותך זהבה. תזדקני בשקט עדיף לכולנו.
    סגור
  • 1.
    לזהבה ב48-הוקמה "מדינה יהודית-ישראל" שקד דואגת ליהודים (ל"ת)
    איתן 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור