תקשורת ומדיה

אברי גלעד מחמיא לצל: "איש השבוע שלי, יצא גבר"

איש התקשורת החמיא ליואב אליאסי על הטור שפרסם בנושא הטרדות מיניות: "זה לא משנה מה מר אליאסי מייצג בעיניכם, לאומן מסוכן או מנהיג עממי. הוא יצא גבר אמיתי, וגבר אמיתי מתגבר על היצר שלו לכבוש, הטבוע בו מיום היווצרות האדם, ובמקום זה כובש את הדחף"
מערכת ice |  7
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
תחת הכותרת "לא היינו גברים", אברי גלעד הקדיש בטורו בישראל היום מילות שבח ליואב אליאסי, 'הצל', בעקבות הפוסט שפרסם בנוגע להטרדות מיניות. כשטען: "פוסט הסליחה יוצא הדופן של הצל הוא מעשה אמיץ בנוף של מי שהיו עבדים לתשוקות ולכיבושים שלהם".
גלעד כתב: "איש השבוע שלי הוא הראפר יואב אליאסי, "הצל". האיש עשה מעשה יוצא דופן ופרסם פוסט בקשת סליחה מכל הנשים שפגע בהן כשחשב שהוא מלך העולם, ולמלך מותר הכל. זה מעשה אמיץ בנוף של גברים שנתפסים עם המכנסיים למטה ומתחילים לדבר שטויות. גם אני, לפני שנים, פרסמתי פוסט מעין זה, ובו סיפרתי שבשיא פרסומי, אי אז בימים, ראיתי בנשים מטרה לכיבושים, לא לחיבורים".
 
"מעולם לא עשיתי משהו פלילי, אבל לעיתים פשעתי בליבי ואמרתי מילים יפות ללא כיסוי. לא ראיתי שמי שניצבת מולי זאת בת אדם ולא כלי לחיזוק האגו הגברי שלי. ברוך השם שזכינו, הצל ואני, להתפתח כאנשים וכגברים. וזה לא משנה מה מר אליאסי מייצג בעיניכם, לאומן מסוכן או מנהיג עממי. הוא יצא גבר אמיתי, וגבר אמיתי מתגבר על היצר שלו לכבוש, הטבוע בו מיום היווצרות האדם, ובמקום זה כובש את הדחף. איך? על ידי כך שהוא זוכר כל הזמן שלכולם ולכולן אותה נשמה, ואין נשמה שרוצה שידרכו עליה ויהפכו אותה לחפץ. עוד לא נולדה".
"מה שקרה ליואב אליאסי קרה גם לי: נולדה לנו בת. זה מקור השינוי המהותי. ברגע שאדם הופך להיות אבא לבת, הוא רואה את תומתה, ושמחתה, ואמונתה בבני אדם. ואם הוא לא פסיכופת נצלן מהסוג העלוב ביותר, ואם לא ראה זאת קודם, הוא מבין סוף סוף שהבחורה שהוא מנסה "להזרים", כלומר לעשות משהו שהיא לא באמת רוצה, היא הרבה יותר מבחורה שהוא מנסה "להזרים". היא עולם שלם. עבר, הווה, עתיד. כמה דבילים שלא הבנו את זה קודם. בחלומי יוצאים עוד אנשים שניצלו מעמד, כוח, כסף, לא משנה מה, ואומרים: לא היינו גברים. היינו עבדים של התשוקות שלנו. הבנו מה עשינו, עשינו עבודה עצמית, השתנינו. סליחה מכל מי שנפגעה או נפגע, ויש מקום לדבר גם על פיצוי. זה יהיה המהלך הרצוי הבא".
"כי מה שקורה עכשיו לא עושה את העבודה. צריכים פה ריפוי, לא הוצאות להורג. לא כולל אנסים וסוטים - הם צריכים לשלם ביוקר. "הייתי צעיר יותר, עלה לי הפרסום לראש. התייחסתי לאנשים באופן מחפיר, אני מצטער, אני לוקח אחריות מוסרית וגם כספית. אני מבטיח ששיניתי את דרכיי, ושהיום בטוח להיות לצידי. וגם עשיתי אנטיגן מו סדי". גזור ושמור למקרה שתהיה הבא שעלה בחכה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    האיש האגדה
    אלדין??????? 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוב הכתבות של אברי גלעד בעלות תוכן והכי. מעניין שהוא מגיש ועורך אותן במלאו אהבה אברי תבורך ??????
    סגור
  • 4.
    סתם אז אמר סליחה עדיין נשאר בריון (ל"ת)
    פפפ 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אפילו הסליחה לא מתקבלת (ל"ת)
    ככה זה שאתה חרא 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    ירדה אבן מהלב
    א. טל 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נהדר, נוכל לעבור את השבת בשלום, האווילחסר המשמעות מופיע עוד פעם באתר באותה רמה. שבת שלום.
    סגור
  • 2.
    מועדון הגזענים הקטנים.גלעד,הצל,בן גביר,ריקלין,מגל
    ערבוש 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גלעד מתאים להיות יו"ר.זה הזמן לעבור לערוץ 20 ואז אצפה שוב בערוץ הביביסטי 13.
    סגור
  • 1.
    כנופיית ביבי
    ויקטורי 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה יהיה איתם עכשיו? הצל, אברי, גולדן, חסון ושאר ירקות ששכבו עבור ביבי על הגדר ? יהיה מעניין
    סגור
  • כנופית עבאס
    יעל 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה יהיה. עד מתי נקרא את התגובות המטומטמות שלכם. אתם לא מבינים שזה לא מזיז לנו?
    סגור