תקשורת ומדיה

גדעון לוי: "בהעמדתו לדין של נתניהו היה מניע פוליטי"

עיתונאי הארץ, גדעון לוי, תוקף את הסדר הטיעון לנתניהו: "עצם התאווה הזאת להשית עליו קלון מעידה יותר מכל דבר אחר שבהעמדתו לדין היה מניע פוליטי"
מערכת ice |  5
גדעון לוי (צילום תומר נויברג פלאש 90)
עיתונאי הארץ, גדעון לוי, יוצא נגד הסדר הטיעון של נתניהו ואומר כי מאחורי הקלעים מסתתר מניע פוליטי: "עצם התאווה הזאת להשית עליו קלון מעידה יותר מכל דבר אחר שבהעמדתו לדין היה מניע פוליטי. אסור שהמניע הזה גם יחרוץ את דינו ויסיים את הפרשה".
בטור שכתב באתר הארץ, כותב לוי כי אם סופה של פרשת נתניהו והתיקים המתנהלים נגדו בבית המשפט יסתיימו עם סגירת תיקים, עבודות שירות וקנס והתעקשות על קלון "יהיה ברור שסילוקו, לפחות למראית עין, היה מלכתחילה המטרה העליונה", כתב העיתונאי. לדבריו, סילוקו של נתניהו - לא יכולה להיות המטרה של מערכת המשפט, הפרקליטות והיועמ"ש. 
 
אם זוהי מטרת מערכת המשפט, מוסיף לוי, יש בכך טעם לפגם בכל העמדת נתניהו למשפט מלכתחילה: "האם בכלל צריך היה להעמידו לדין, או לפחות האם היה ראוי לפאתוס שליווה את תיאור מזימותיו? האומנם היה ראוי לתיאורו כפוליטיקאי המושחת ביותר בתולדות ישראל?".
עיתונאי הארץ גם מוסיף שגם אם לאחר סילוקו של נתניהו תקום ממשלת ימין, זה לא משנה לשונאיו: העיקר סילוקו:  "הם עדיין מפחדים. הם כל כך מפחדים שהם מוכנים אפילו לוותר על ממשלתם ובלבד שנתניהו ייעלם. קשה למצוא את ההיגיון בכך, אבל נתניהו, זאת יודעים מזמן, הטריף כאן את כל המערכות, דבר לא נותר רציונלי".
 
בדבריו, חתם לוי "אולי מוטב שהמשפט הזה לא היה נולד, אם זו תוצאתו המסתמנת. מכיוון שנולד, אחת מהשתיים: או סגירת התיקים, סליחה טעינו, או הליכה עד הסוף".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    או שפשוט מי שמעל בתפקידו הציבורי ראוי שייקבל קלון?
    גל 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בלי קשר לניסיונות לפגוע בדמוקרטיה וההסתה נגד המערכות. בכל מקרה, עם כמה שזה נוראי ולא הגיוני, זה לא צריך להיות שיקול של מערכת משפט אובייקטיבית.
    סגור
  • 3.
    בולשיט!! איזה שטויות
    ייייייישששששש 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 6
    משום מה לא שמענו אותך נגד שאולמרט נכנס לכלא!! הם סובבו לך הראש
    סגור
  • שוטה שבעולם !!!!
    Eyal 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגד אולמרט היו הוכחות חותכות + מעטפות !!!!
    סגור
  • 2.
    הגם אתה ברוטוס?!
    emily 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא יודעת מה קורה לסלבים/עתונאים מסויימים בזמן האחרון - יעשו הכל על מנת להתפרסם ולהפוך לנושא עצמו, ובין היתר לבגוד בערכים שאותם הובילו כל החיים. גדעון לוי ביחסי אהבה עם ביבי - מישהו דמיין את זה? פשוט דוחה, רדוד וירוד. איכס.
    סגור
  • 1.
    מן הראוי שהנשיאה חיות תכריז בשם מערכת המשפט, טעינו !!!
    עמירם 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    11 2
    לבקש סליחה מנתניהו, יותר מחצי מדינה תזכור את ההפיכה השלטונית שעשה מנדלבליט עם התקשורת והמשטרה.
    סגור