תקשורת ומדיה

ברדוגו והח"כ מהליכוד התעמתו: "הליכוד היה לפנייך ואחרייך"

צחי הנגבי השיב למראיין בגלי ישראל שטען כלפיו: "לך יש עבר די קרוב עם אהרון ברק, לכן בעניין הזה אני חושב שיש לך נגיעה, תספר לנו על הקשר שלך עם אהרון ברק", כשהשיב לו: "אני רואה את הקמפיין שאתה עושה על הליכוד שלכאורה הולך להיחרב"
מערכת ice |  4
יעקב ברדוגו (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של גלצ)
‏עימות חריף נרשם הבוקר (שני) ברדיו 'גלי ישראל' בין חבר הכנסת מהליכוד צחי הנגבי למראיין יעקב ברדוגו, על רקע המחשבות של היום שאחרי במפלגה שהחזיקה הרבה שנים בשלטון תחת בנימין נתניהו.
הנגבי אמר בפתח דבריו: "אנחנו לא מאבדים תקווה, אנחנו מאמינים שתמצא הדרך שתמנע את סילוק נתניהו מהזירה. זה דבר מקומם, לפחות חצי עם רואה את זה כמשהו שאי אפשר להשלים איתו". 
 
ברדוגו תקף: "ארבע מערכות בחירות לקחתם אותנו לטרללת הזו", הנגבי השיב: "מה זה ‏׳לקחתם׳? אתה הצבעת לנו?", על כך ברדוגו הגיב: "מה זה משנה לאן אני הצבעתי?", הנגבי טען: "שאלת שאלה, אמרת ׳לקחתם׳, אז אני שואל אם הצבעת לנו, לא פנינו לתשעה מיליון אזרחי ישראל, פנינו לאלו שהצביעו לליכוד ולאנשים האלה אני מחובר והם רוצים שנתניהו ישאר". 
ברדוגו המשיך: "70 מנדטים הצביעו לנתניהו, עם כל הכבוד ‏אליכם יש פה מעשה לאומי", על כך אמר הנגבי: "אז מה אתה מציע?" וברדוגו השיב בעוקצנות: "לך יש עבר די קרוב עם אהרון ברק, לכן בעניין הזה אני חושב שיש לך נגיעה, תספר לנו על הקשר שלך עם אהרון ברק".
הנגבי אמר על כך: "הצביעו לליכוד מיליון ורבע איש, אני רואה את הקמפיין שאתה עושה על הליכוד שלכאורה הולך להיחרב, יש לי חדשות ‏עבורך, הליכוד היה לפניך ויהיה אחריך", ברדוגו תקף: "יכול להיות שאתה חלק מהעניין הזה?", הנגבי אמר: "עכשיו אתה רוצה להקים מפלגה חדשה על חורבות הליכוד" ונענה על ידי ברדוגו: "התחלת לספר בדיחות?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה חבל שלא הרגו אחד את השני.
    נאבוקו 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא נראה לי שמישהו היה מצטער על מי מהם.
    סגור
  • 3.
    בולדוגו פח זבל אנושי
    ורדה 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האבסורד הוא שאיש מושתן כזה משדר בתחנה צבאית . בושה לרמטכל לשר בביטאון
    סגור
  • 2.
    הברדוגו הזה הוא שרץ נתעב ומאוס (ל"ת)
    א 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 1.
    זהו... הביביסטים מתחילים לאכול אחד את השני
    אתי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    18 4
    ההתפוררות החלה. ההתמוטטות הכללית בלתי נמנעת.
    סגור