תקשורת ומדיה

ריקלין סופג: "אפילו נתניהו לא שם על החשיפה שלך"

דוד ורטהיים עקץ את העיתונאי מערוץ 14 שטען: "ורטהיים הוא בסך הכל רכלן שרוצה למצוא חן בעיני מרוכליו. לכן הוא לא יגיד שאני הבאתי את זה ראשון", כאשר השיב לו: "ביום שאצפה בך מבטיח לתת קרדיט אם יהיה צורך"
מערכת ice |  6
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ אמיר לוי, מתוך אתר משטרת ישראל)
דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה ביקר בחריפות את האופן בו הציגו בחדשות 12 את נושא הפרסום של אביעד גליקמן קודם לכן בחדשות 13 אודות השימוש הלא חוקי של המשטרה לכאורה במערכת של תוכנת ריגול כדי לחדור לדמויות הקשורות לתיקי נתניהו.
ורטהיים כתב: "קינוח ליום נטול קרדיט או בכלל: בחדשות 13 פתחו עם הסיפור הזה. חדשות 12 הגיעו לזה 6 דקות לתוך המהדורה, בלי שזה אפילו מופיע בכותרות, ועוד בלי בושה תקעו סטריפ פרסום ראשון. הפאסון הלך לישון".
 
עוד הוסיף לאחר מכן ורטהיים תיקון קטן והבהיר: "מבהיר: מדובר בסיפורים שונים, אבל משלימים. הסטריפ של 12 פשוט מטעה. וחבל כי הסקופ טוב (אך פחות משל 13)". אבל הדברים שכתב הגיעו לשמעון ריקלין שטען כי חסר משהו במשוואה: "ורטהיים הוא בסך הכל רכלן שרוצה למצוא חן בעיני מרוכליו. לכן הוא לא יגיד שאני הבאתי את זה ראשון".
ורטהיים השיב: "הפרסום שלך מדבר על מעקב אחר סביבת נתניהו בשלוש השנים האחרונות, הסיפור של 12 על צוות החקירה והסיפור של גליקמן מתייחס לשלב החקירה הסמויה של תיק 4000. כהרגלך עשית סלט ובנית על זה של-4.5 הצופים שלך לא יהיה אכפת. אבל ביום שאצפה בך מבטיח לתת קרדיט אם יהיה צורך".
 
ריקלין ענה על כך: "הסיפור שלי מספר על שימוש בחברה של ברק מ 2019 תוך מעקב גם אחרי הפלאפונים של אנשי נתניהו. זה מה שהוצאנו אתמול. אתה פשוט לא רציני תיהיה בריא", ורטהיים עקץ לסיום: "נשמה שלי, אפילו נתניהו לא שם על החשיפה שלך. תהיה חזק!".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ריקלין
    איש 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק שכחתה דכל מה שקרה זה בזמן שביבי היה רוהמ ואוחנה שר המשטרה המומנה על המפכל מה לא ידע השר מה קורה זה היה במשמרת של הליכוד אבל לא מוריד כי הוא זה שביבי צריך לעמוד למשפט כרגילכי אחר הפאלון שלו לא עקבו כי לא החזיק פאלפון כולם נטלים על ענף רעועה היה מעקב וטוב שהיה ןשימשיך להיות וכל המושחתים והגנבים ןהפושעים יזהרו
    סגור
  • 5.
    ריקלין
    אילן מהקריות 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה אם ריקלין נחשב לעיתונאי?
    סגור
  • 4.
    ריקלין והראל סגל בלתי נסבלים, סגל ממש ממש מאוס
    הורייזן 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    בועז גולן יכול להיות רק בשתי תחנות טלויזיה, של ערוץ 20 ושל ערוץ בג’ונגל באפריקה כי הוא נראה כמו היצורים שעל העצים והקוקוס. השניים שמגישים את החדשות של הערוץ זה משהו מסרטי אימה.
    סגור
  • 3.
    וואלה הוא ערוץ אשפה סמאלני
    צלאח א-דין אל-איובי 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מדור האוכל הוא אולי הדבר היחיד שראוי שם לקריאה. אפילו הפורנו שם דוחה ברמות.
    סגור
  • 2.
    #מאזיניםלך
    #מאזיניםלך 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    #מאזיניםלך
    סגור
  • 1.
    לא יעזור, ריקלין הוא העיתונאי מספר 1 בישראל
    דוד שוגר 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    18 3
    נכון שצחקתם? גם אני.
    סגור