תקשורת ומדיה

ליברמן עוקץ בפרשת ההאזנות: "מסתדר מצוין בלי סמארטפון"

ליברמן הראה לציבור למה אין סיכוי שהמשטרה האזינה לו, ותקף את פרשת ההאזנות: "אם הדברים הם נכונים, מדובר ברעידת אדמה בדרגת 9 בסולם ריכטר."
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב היום בעקיצה לפרשת האזנות המשטרה לבכירים במשרות ציבוריות. " כבר שנים שכולם שואלים איך אני מסתדר בלי סמארטפון - היום כולם מבינים שאני מסתדר מצוין!" כתב ליברמן בעודו מחזיק בטלפון נוקיה ישן, ואמר גם ש-"רק אדם טיפש משתמש בטלפון חכם".
מוקדם יותר בישיבת סיעת "ישראל ביתנו" אמר: "לצערי אי אפשר שלא לפתוח את ישיבת הסיעה מבלי להתייחס לכל מה שקורה סביב אותה פרשייה של השימוש לרעה בתוכנת הריגול מול מנכ״לים של משרדי ממשלה, אישי ציבור ומנהיגי מחאה ציבורית. אם הדברים הם נכונים, מדובר ברעידת אדמה בדרגת 9 בסולם ריכטר."
עוד הוסיף: "אני עברתי משהו דומה לפני הרבה שנים. ב-2010 פורסם דו״ח מבקר המדינה על האזנות סתר, כשאני הייתי במרכז הפרשה וכל מי שמכיר את העובדות יודע שדובר על עבירות חמורות. אותו טיוח הביא אותנו לפרשה שאנחנו מדברים עליה היום. לכן שוחחתי עם מזכיר הממשלה ואמרתי שאדרוש ביום ראשון בישיבת הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית, שום ועדה ממשלתית ולא פנימית ולא משרדית, צריך להביא שופט או שופטת עליון בדימוס שיעמוד בראש הוועדה."
 
"חייבים לחקור את כל הנסיבות ואת כל הממצאים ולהגיע למסקנות ברורות," הוסיף ליברמן, "ולא לטייח שוב כמו שהיה בפרשת האזנות סתר ואני מציע לכולם לרענן את זיכרונם על אותה פרשה. זה שהצליחו לטייח אותה אז התוצאות אנחנו רואים היום. אני גם מתכוון להופיע בפני הוועדה ואני רוצה לראות את כל השימוש שנעשה באותם חקירות מול פאינה קירשנבאום ודוד גודובסקי מאז 2014-2015, אי אפשר לעבור לסדר היום. ברור שאותו גזר דין שראינו ושמענו הוא לא מידתי ולא מתקבל על הדעת, בטח לנוכח עסקת הטיעון עם אריה דרעי, עסקת טיעון עם ליצמן והניסיון להגיע לעסקת טיעון עם בנימין נתניהו."
 
ליברמן סיים: "להערכתי אותו שופט שכתב את פסק הדין פעל משיקולים פסולים, זרים, לא ברור לי המוטיבציה שלו והמניע שלו. אף אחד חוץ ממני לא קרא את כל חומרי החקירה והעדויות, איו שום קשר בין הראיות והעדויות לבין פסק הדין ולכן אנחנו נדרוש לבדוק אם גם בחקירות האלה נעשה שימוש באמצעים פסולים. באופן כללי האירועים ששמענו עליהם מעלים הרבה מאוד שאלות, יותר מדי שאלות, אני חוזר ואומר, אני מתכוון לדרוש להקים ועדת חקירה ממלכתית ולא נסתפק בשום ועדה פנימית או ממשלתית או פרלמנטרית אלא רק חקירה ממלכתית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ק.ג.ב (ל"ת)
    427 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור