תקשורת ומדיה

חיים לוינסון מתנצל? "הייתי צריך לשים דגש על נחרצותו"

העיתונאי חיים לוינסון פרסם התנצלות אחרי שבשבוע שעבר, לאורך טור שלם, התייחס לכתב הצינור בר שם אור כדוגמה לאנשי תקשורת שמסקרים את המלחמה בלי רקע, והגדיר אותו "ראש וראשון לנפוחים"
מערכת ice |  4
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
חיים לוינסון מתנצל? אחרי שהקדיש טור שלם על "פרשנים לענייני כל" תחת הדוגמה של כתב הצינור בר שם-אור, לוינסון פרסם ציוץ בטוויטר עם התנצלות בנושא, אך כזאת שלא עונה על הטענות ששם-אור הפנה כלפיו בעקבות הטור.
כזכור, בשבוע שעבר פרסם לוינסון טור בהארץ בנושא, "פרשנים לענייני כל", ובמוקד הטור עמד שם-אור. בטוויטר ציטט חלקים מהטור וכתב, "טורי על פרשני האינסטנט:  ראש וראשון לנפוחים הוא בר שם-אור, איש "הצינור" מערוץ 13. הוא לא הכי חשוב מביניהם אבל הוא ודאי המגוחך, הקיצוני והנטול-כל-מושג שבהם. הוא הסמל לשילוב המסוכן בין גישה קלה למקלדת, תאוות לייקים ומחסור בדמות עורך שיגיד לו "אחי, תירגע".
שם אור הגיב ללוינסון בטור אורח שהתרפס באתר וואלה ברנז'ה וציין בעיות וחורים בתזה של לוינסון על היותו של שם-אור חסר הכשרה וידע בנושא רוסיה אוקראינה וכתב, "לוינסון סבור שהרשתות החברתיות אינן מורכבות והשטיחו כל דיון. אני טוען שדווקא עיתון הארץ השטיח טיעונים. כאחד עם ניסיון בקשבות, והאזנה של שנים לעשרות כלי תקשורת מהעולם, וניתוח טקסטים מהעיתונות הבינלאומית, בטוויטר בלבד גיליתי כר פורה למידע מקצועי ואמין מאת יוזרים מופלאים ומומחים אמיתיים בתחומם. 
 
"לוינסון קבע שאני לא מספיק חשוב. אם כך, השאלה היא מדוע הוא טרח לכתוב עלי טור שלם שלא עומד בסטדנרטים המחמירים שהוא קבע בעצמו".
היום פרסם לוינסון התנצלות תמוהה וכתב בסוף הטור שפירסם, "נ"ב. בשבוע שעבר כתבתי כאן על בר שם-אור מהתוכנית "הצינור". במבט לאחור, הייתי צריך לשים יותר דגש על נחרצותו ופחות על בורותו. שם-אור היה כתב דסק החוץ של חדשות 13 כמה שנים, ניסיון שלא קיבל מספיק דגש בכתיבה. אני מתנצל בפני שם-אור".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מצחיק, מה בדיוק לוינסון אם לא טרול לענייני הכל ולא כלום (ל"ת)
    מישו 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לוינסון..
    יוסף המספר 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מציע לך לשתות כוסית עם אמסלם ולהפסיק לכתוב שטויות.. אמסלם זה אח..
    סגור
  • 2.
    שחצן יהיר וזחוח
    לאה 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר כתבתי על כך בעבר,לוינסון מיצג את סוג השמאלן הטיפוס יהיר זחוח ושחצן,לדעתו ,רק הוא יודע מה טוב ומרשה לעצמו להשתין מגבוה על כולם. השאלה היא מה גודל המשתנה
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוינסון - עוד משרת של ה"גילדה" המסואבת של הטייקונים והפריבלגים מהאלפיון העליון . אלה שחושבים שהם יודעים בשבילנו - מה נכון , מה חשוב , מה טוב לנו . נמאס מ"הגילדה" גם בתקשורת הממוסדת , גם בפרקליטות , גם באקדמיה - מנסים בשבילנו מה נדע , ואפילו מנסים להחליט בשבילנו מה נחשוב
    סגור