תקשורת ומדיה

טלטלה ב"הארץ": ראש מערכת החדשות עוזב, מי המחליף?

ראש מערכת החדשות ב"הארץ" - תמיר כהן, עוזב את תפקידו לאחר 4.5 שנים בתפקיד. כבר בתחילת חודש הבא ייכנס מתוך המערכת המחליף שלו 
מערכת ice |  3
הארץ (צילום Magma Images)
מערכת "הארץ" הודיעה הערב (רביעי) לעובדים כי ב-10 באפריל, ראש מערכת החדשות בעיתון - תמיר כהן, עוזב את תפקידו לאחר 4.5 שנים ובמקומו מונה עורך מדור הספורט של העיתון בשלוש השנים האחרונות, אמנון הררי. 
הררי כתב בדף הטוויטר שלו לאחר המינוי: "מסיים בקרוב את תפקידי כעורך הספורט, ואכנס לנעליו הענקיות של תמיר כהן כעורך החדשות. תודה גדולה מאד לכל אנשי ונשות מחלקת הספורט המופלאה על שנים מדהימות והישגיות, גם ובמיוחד בימים סוערים, ותודה ל'הארץ' על האמון ועל הזכות להצטרף למחלקת החדשות המפוארת שלו".
 
תמיר כהן היה במשך 4.5 שנים ראש מערכת החדשות של העיתון וגם מי שכתב את פינת "הבלוג הצהוב" על מכבי תל אביב בכדורגל אותה הוא אוהד ומעלה עלי תכנים בטוויטר שלו. 
לנעליו נכנס אמנון הררי (34)  בעברו היה עורך התכנית "פגוש את העיתונות, סגן העורכת הראשית של מגזיון "טיים אאוט" התל אביבי וראש דסק החדשות באתר וואלה. בתפקידו האחרון מאז אוגוסט 2018, הררי משמש כעורך מדור הספורט של הארץ. 
המינוי של הררי מצטרף לקידום של הכתבת המדינית, נעה לנדאו, שהחל מחודש שעבר נבחרה לתפקיד סגניתו של העורך הראשי של העיתון, אלוף בן. והעזיבה של אלמוג בן זכרי ששימש בשש השנים האחרונות ככתב הדרום של העיתון.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הארץ עיתון לא רלוונטי
    בדיחה של עיתון 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולם ברחו מי נשאר? שאריות שאי אפשר לקרוא. חוץ מגידי וייץ העיתון לאנשים חושבים מיותר
    סגור
  • 2.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שוקן וידועני העתון הארץ --עוד נציגים של ה"גילדה" המסואבת של הטייקונים והפריבלגים מהאלפיון העליון . אלה שחושבים שהם יודעים בשבילנו - מה נכון , מה חשוב , מה טוב לנו . נמאס מ"הגילדה" גם בתקשורת הממוסדת , גם בפרקליטות , גם באקדמיה - מנסים בשבילנו מה נדע , ואפילו מנסים להחליט בשבילנו מה נחשוב
    סגור
  • 1.
    הספינה טובעת, מנויים בורחים. מי שיכול, שיברח עכשיו (ל"ת)
    בדסק 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור