מינויים

כתב הדרום ב"הארץ" עוזב את העיתון לאחר 6 שנים

כתב הדרום של "הארץ" בשש השנים האחרונות, אלמוג בן זכרי, עוזב את מערכת הארץ ואת תפקידו הראשון בתחום. החברים העיתונאים איחלו בהצלחה לאחר שבן זכרי נפרד: "לא יודע מה יהיה האתגר התעסוקתי הבא שלי"
מערכת ice | 
בניין הארץ (צילום Magma Images)
כתב הדרום של עיתון "הארץ", אלמוג בן זכרי, הודיע  היום (שלישי) כי הוא עוזב את המערכת בעקבות מעבר דירה והחזרה שלו למגורים במרכז הארץ. בן זכרי מסיים את תפקידו הראשון בתחום לאחר 6 שנים. 
בן זכרי כתב הערב בדף הטוויטר שלו: "זהו. זה נגמר. בסוף השבוע הקרוב אני שב להתגורר במרכז ועוזב את הדרום, בסוף החודש אסיים את תפקידי ככתב הדרום של 'הארץ'. אני עוד לא יודע מה יהיה האתגר התעסוקתי הבא שלי ואם יש לכם הצעות מעניינות תרגישו חופשי לכתוב לי. תודה רבה לכולם, לחברים, לעיתון, לקוראים, מקווה שאהבתם".
 
החברים לעיתון נפרדו בתגובות, ביניהם: הכתבת המדינית של העיתון נעה לנדאו שאיחלה בהצלחה, גם כתב הרווחה ומשרד הפנים של העיתון, ברק פלד נפרד וכתב: "אתה תחסר לי מלא". גם חבר הכנסת לשעבר, חיים ילין איחל הצלחה וכתבת הדרום של ynet, ריקי כרמי, הוסיפה "תחסר בנוף המדברי".
גם כתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר, נפרד: "הפסד גדול לתושבי הדרום. כל הכבוד על העבודה הקשה, תודה ובהצלחה גדולה. אם ההמלצה שלי שווה משהו, אז ממליץ בחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה