תקשורת ומדיה

נתניהו בהפגנת הימין "באנו הערב להגיד לממשלה: לכו הביתה"

ראשי סיעות אופוזיציה ובראשם ראש הממשלה לשעבר נתניהו נאמו הערב בעצרת פוליטית הקוראת להפלת ממשלת בנט. נתניהו קרא לחברי הקואליציה: "מקומכם בימין ולא בממשלת ההונאה הזאת. חזרו הביתה!"
מערכת ice |  2
נתניהו בהפגנת הימין (צילום מסך)

בעקבות הסערה הפוליטית שהחלה היום עם פרישתה של חברת הכנסת עידית סולימן נאמו היום ראשי מפלגות האופוזיציה ובראשם יו"ר האופוזיציה נתניהו בעצרת הקוראת להפלת הממשלה.


"הגיע הזמן לאחדות, הגיע הזמן לחזור הביתה, לשים בצד את משקעי העבר ולחזור למחנה הלאומי. באנו כאן הערב כדי להגיד לממשלה - לכו הביתה! אתם פוגעים בזהות היהודית של המדינה, אתם פוגעים בפרנסה של אזרחי ישראל , אתם פוגעים בהתיישבות באיו"ש".

 



נתניהו אף התייחס לגל הטרור הנוכחי, ולא היסס לרמוז על אחריות הממשלה באירועי הטרור האחרונים בהם נהרגו ונפצעו עשרות אזרחים. "יש כלל פשוט כשהטרור נתקל בחולשה הוא מרים ראש. לא במקרה שאנחנו הובלנו את המדינה זה היה העשור הביטחוני הטוב ביותר בתולדות ישראל", טען ראש הממשלה לשעבר.

בנאומו פנה נתניהו לחברי הקואליציה וביקש מהם לחבור לאופוזיציה ולהפיל את הממשלה.
"אני קורא מכאן לעוד חברי כנסת שנבחרו בקולות הימין, מקומכם בימין ולא בממשלת ההונאה הזאת. חזרו הביתה , אנו נקבל אתכם בזרועות פתוחות".
 

נאום נתניהו בהפגנת הימין, מתוך שידור ערוץ 14

בנוסף לנתניהו נאמו ראשי סיעות נוספות באופיזיציה: יו"ר שס אריה דרעי ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. כמו כן השתתפו בעצרת גם: יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, רב המועצה האזורית שומרון אליקים לבנון , תת אלוף אמיר אביב מעמותת "ביטחונסטים", ח"כ אבי מעוז, חברי פורום "בוחרים בחיים" , והרב צבי קוסטינר ראש ישיבת מצפה רמון.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק לי זה נראה כאילו ביבי ברח מבית חולים?
    אביגדור 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה קרה לו? לא רגיל לראות אותו ככה.
    סגור
  • 1.
    וואי, וואי... נראה זקן, מבולבל, לא בפוקוס, משתעל
    גל 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    14 0
    זהו. הגיל כנרא נותן את אותותיו. זה לא הביבי המאופר והמתוסרט שהיכרנו לפני 10 שנים. איך הוא יסתדר בכלא? מקווה שיש שם מי שנותן מענה לזקני האסירים.
    סגור