תקשורת ומדיה

בן גביר: "בר לב איש שמאל קיצוני, אפילו במונחים של השמאל"

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בשיחה עם ice על מהלך ההתפטרות של עידית סילמן שנותן תקווה לממשלת ימין: "התעוררנו לבוקר של חיוך", על השר לבטחון פנים עמר בר לב שאמון על בטחון הציבור: "דווקא הוא צריך לדאוג לביטחון אזרחי ישראל?"
מעיין פופלבסקי |  2
איתמר בן גביר, עומר בר לב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, רועי כץ)

על רקע המצב הביטחוני בעקבות גל הטרור והטלטלה הפוליטית שהגיעה בעקבות הודעת התפטרותה של יו"ר הקואליציה חה"כ עידית סילמן וההחלטה לפרוש מהקואליציה - הימין התכנס אתמול (רביעי) למחאה בירושלים. בשיחה עם ice הוא מדבר על מה שנראה מבחינתו כ-"שחר של יום חדש". 

אמש נשאת דברים במחאת הימין, האם אתה רואה התעוררות בציבור הדתי לאומי,
האם מבחינתכם יש כעת תקווה לממשלה אחרת שתקום?
כן, בוודאי שיש תקווה. התעוררנו אתמול לבוקר של חיוך. עדיין צריך לעבוד קשה ואני מאוד מקווה שיהיה תרחיש של בחירות באופק, זה מגיע לעם הזה הכי נכון שנצא לבחירות ושהעם יאמר את דברו. אין ספק שהצעד של יו"ר הקואליציה שהתפטרה, ח"כ עידית סילמן, מעורר תקווה וציפייה לבאות אבל כידוע, את הכסף סופרים במדרגות ולא רגע קודם.
 


דיברת בהפגנה על עמר בר לב שהוא שר כושל שמדבר על אלימות המתנחלים.

נכון, עמר בר לב הוא השר הכי כושל, הכי שמאלן, הכי לא חכם שקיים בממשלת ישראל. מדובר בעיניי באחד הכישלונות הכי גדולים של ראש הממשלה נפתלי בנט שהוא נתן דווקא לאיש הזה להיות בעמדה כל כך רגישה כשר הפנים. בר לב הוא שר שנכנע לטרור, נכנע לאויבים שלנו ומבחינתי הוא כמו פיל בחנות חרסינה נכנע לטרור. ברגע שיש פיגוע או אלימות כנגד יהודים, מה בוחר השר בר לב לעשות? לגנות את אלימות המתנחלים, זה הדי.אן.איי שלו, הוא הקים את שלום עכשיו, הוא איש שמאל קיצוני, אפילו במפלגת העבודה הוא נחשב כשמאל קיצוני. ודווקא הוא האיש שאמור לדאוג לביטחון אזרחי ישראל, זאת טעות עצומה.
 


עושה רושם שגל הטרור נבלם. האם מהלכים פרובוקטיביים (כמו ביקור בהר הבית) יקדמו לדעתך את המקום שאליו אתה מבקש להוביל?

פרובוקציה זה מי ששורף מכוניות, מצית רכבים, מנסה להצית ילדים. זה מה שעושה האויב שלנו. ולהבדיל, כשאני עליתי להר הבית והקמתי לשכה בשמעון הצדיק (שייח' ג'ראח), זאת לא פעילות פרובוקטיבית, אני עשיתי את הפעולה מתוך מימוש חופש הביטוי שלי. לא נקטתי באלימות. והנה ראי זה פלא, מרגע שהקמתי את הלשכה לפני חודש וחצי יש שקט בשמעון הצדיק. והנה בהר הבית אויבנו שתקו. כאשר אתה מפגין נחישות האויב מבין את המסר.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פעם הוא היה סמאלני
    בגדי המלך החדשים 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום הוא פשוט סנילי. צריך לעשות מחקר האם יש קשר בין סמאלנות קיצונית וסניליות
    סגור
  • 1.
    בן גביר הוא התשובה לחמאס
    בחירות היום 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ששים וחמש אחוז מהפלסטינים תומכים בחמאס. למה בבן גביר יד תמיכה נמוכה מאוד .. בבחירות הקרובות ''רק בן גביר''
    סגור